حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2660×
روشنی چراغ مساجد توسط کانون های فرهنگی هنری در ایام کرونا
۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
شناسه : 522
بازدید 107
8
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: وجود کانون های فرهنگی هنری چراغ مساجد هرمزگان را در ایام کرونایی روشن نگه داشت.
پ
پ
روشنی چراغ مساجد توسط کانون های فرهنگی هنری در ایام کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد ظهر یکشنبه در آیین رونمایی از صفحه استانی پایگاه اطلاع رسانی فهما در استان هرمزگان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت متراکم و کاملی به حساب می آیند، اظهار کرد: اگر به پیشینه کانون های مساجد در هرمزگان نگاه کنیم پی خواهیم برد که تحول خوبی در استان بوجود آورده اند.

وی از جذب جوانان و نوجوانان به مسجد به عنوان مهمترین عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد یاد کرد و افزود: محور قرار دادن امام جماعت در همه فعالیت های فرهنگی از دیگر ویژگی های بارز کانون هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با اشاره به شرایط کرونایی این روزهای جامعه، تصریح کرد: با وجود جوانان فعال و دغدغه مند در کنار افراد باتجربه و پیشکسوت در کانون های فرهنگی هنری مساجد، امروزه شاهد جنب و جوش خوبی در مساجد استان به ویژه در زمینه رزمایش همدلی و تولید ماسک و ضدعفونی معابر و اجرای برنامه های فرهنگی در فضای مجازی هستیم.

وی پتانسیل و ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان را پویا، بالنده و مناسب دانست و عنوان کرد: اگر شرایط اجازه تشکیل نشست های شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد را بدهد هم افزایی بهتری صورت خواهد گرفت.

عضو شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با اشاره به رشد کمی کانون های مساجد هرمزگان طی سال های اخیر، گفت: عبور  کانون ها از مرز هزار باب در کنار برگزاری برنامه های فاخر ملی بیانگر همت و تلاش مجموعه ستاد هماهنگی به ویژه مدیر این مجموعه و حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: همه این موفقیت ها بیانگر آن است که فعالیت های خوبی در این حوزه صورت گرفته است که نیاز به تداوم و استمرار دارد و مجموعه تبلیغات اسلامی استان نیز آمادگی دارد برنامه ها و طرح های مشترکی را با کانون های مساجد اجرا کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.