حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
روحیه استکبارستیزی امام راحل برگرفته از درس عملی امام امت از قرآن است
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۵۴
شناسه : 8362
بازدید 180
15
امام جمعه قشم در محفل انس با قرآن: حجت الاسلام حاجبی با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی امام خمینی(ره) برگرفته از درس عملی امام امت از قرآن است، گفت: برگزاری محافل قرآنی نقش مهمی در ارتقای آگاهی دینی مردم و جوانان و انس و الفت بیشتر با کلام وحی دارد.
ارسال توسط : نویسنده : هادی جمعه پور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم در محفل انس با قرآن کریم با تاکید بر اینکه علت ‌ماندگاری نظام جمهوری اسلامی با وجود توطئه های استکبارجهانی این است که پایه اولیه آن براساس موازین قرآن و دین اسلام بنا شد، اظهار کرد: قرآن بهترین راهنمای بشراست که انس با این کتاب الهی سعادت انسان در دنیا و آخرت را به ‌دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه قرآن محور وحدت جامعه مسلمانان و کتاب انتخاب مسیر زندگی انسان ها و هدایت بشری است، افزود: این کتاب آسمانی در تمامی ابعاد زندگی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نقش هدایت گری دارد، لذا تشویق جوانان به خواندن قرآن و تدبر در مفاهیم قرآنی آنان را در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان محافظت می کند.

امام جمعه شهرستان قشم دهه فجر را فرصتی برای ارایه گزارش به مردم و تشریح خدمات نظام عنوان کرد و گفت: پیروزی انقلاب یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی جهانی در قرن بیستم بود که تمامی جهان به ویژه مستکبران را متعجب کرد .

حجت الاسلام حاجبی ابراز داشت: روحیه استکبارستیزی امام خمینی(ره) برگرفته از درس عملی امام امت از قرآن است و برگزاری محافل قرآنی نقش مهمی در ارتقای آگاهی دینی مردم و جوانان و انس و الفت بیشتر با کلام وحی دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.