حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
روحانی مستقر روستای بهتیش بشاگرد معارفه شد
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
شناسه : 6970
بازدید 402
19
از سوی تبلیغات اسلامی بشاگردمنتشر شد: حجت الاسلام لیاقت سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشاگرد از برگزاری مراسم معارفه روحانی مستقر روستای بهتیش در بخش گوهران این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد،مراسم معارفه روحانی مستقر روستای بهتیش با حضور امام جمعه بشاگرد، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج واقشار مختلف مردم روستا پس از اقامه نماز مغرب وعشاء در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)روستابرگزار گردید.

حجت الاسلام غلامی امام جمعه بشاگردافزود: جایگاه مساجد از زمان پیامبر عظیم الشان اسلام، جایگاه برجسته و قابل دقت است که به‌عنوان مکان مقدس دینی و فرهنگی در اسلام محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فرارگیری علوم دینی و آموزش مباحث اعتقادی و باورهای دینی نسبت به نسل جدید، اظهار داشت: امروز تمام دنبا و شبکه های مجازی به دنبال تضعیف باورها دینی هستن رسالت اصلی مسجد و امام تربیت نسل مهدوی و تربیت نیروی مومن انقلابی است امید است با تلاش و حمایت و مدیریت در این مسجد این مهم انجام شود.

در پایان مراسم حجت‌الاسلام خالد فردوسی به‌عنوان امام جماعت مسجد روستای بهتیش بشاگرد معرفی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.