حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
روحانیون انقلابی؛ گشت ارشاد مسئولان هستند
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
شناسه : 603
بازدید 116
13
قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی: حریزاوی از حضور روحانیون خوزستان در جریان مطالبات مردمی قدردانی کرد و گفت: روحانیون نشان دادند می‌توانند سوءتدبیر مسئولان را روشن و برای پیشگیری از آسیب‌ها چاره اندیشی کنند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، روح‌الله حریزاوی در سفری که به منظور حمایت و پشتیبانی از جامعه مبلغان جهادی به خوزستان داشت از اقدام شجاعانه و به‌هنگام طلاب حوزه علمیه سوسنگرد تقدیر کرد و خواستار استمرار مطالبه حقوق مردم و مقابله با فتنه‌گری دشمن شد.

وی با تاکید بر نقش بی‌بدیل روحانیون در پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی گفت: روحانیون فی‌الواقع گشت ارشاد مسئولانند و در قضیه خوزستان نشان دادند که با کمک فعالان رسانه‌ای و نیروهای جهادی می‌توانند ترک فعل و سوءتدبیر مسئولان را روشن و برای پیشگیری از آسیب‌ها چاره اندیشی کنند.

حریزاوی پس از بازدید از منطقه بحرانی دشت‌آزادگان و دیدار با عشایر حمیدیه در دفتر امام جمعه آن شهر در همایش بزرگ طلاب و فعالان رسانه‌ای و جهادی خوزستان حضور یافت و اظهار داشت: سیاست توسعه سدسازی و تغییر روش آبخیزداری با توسعه صنایع نیشکر در این استان از دولت سازندگی آغاز و در دولت‌های بعد دنبال شد و با سوءتدبیرهای دولت گذشته فشار بر مردم به اوج خود رسید.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به لزوم بازنگری سیاست‌های آبی در دولت جدید خواستار تشکیل کارگروه‌های تخصصی با حضور نخبگان انقلابی و حلقه‌های میانی جهت ترسیم الگوی جدید مدیریت عادلانه منابع آب و انرژی در خوزستان شد.

گفتنی است، در این سفر، مرکز عملیات رسانه نهضت تبلیغات اسلامی افتتاح شد و عملیات افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت شبکه امامت در مناطق محروم و حاشیه‌نشین به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی با اعتبار یک میلیارد تومان توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان آغاز شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.