حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
رمضان ماه بهره مندی از رحمت و مغفرت الهی است
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
شناسه : 9314
بازدید 202
14
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک به مناسبت ماه مبارک رمضان حجت الاسلام میثم سالاری با تبريك فرارسيدن ماه مبارک رمضان ، ماه ميهماني خدا و ماه نزول قرآن كريم گفت: بايد از فرصت اين ماه پرفضيلت براي خودسازي و رسيدن به قرب الهي به نحو شايسته بهره بگيريم چراكه اين ماه مبارك، ماه بخشش، مغفرت و آمرزش است.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، حجت الاسلام میثم سالاری  رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک با اشاره به فرا رسیدن  ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه خدا، ماه روزه، ماه اسلام، ماه پاکی از آلودگی‌ها و ماه قیام برای عبادت و بندگی است.

وی با اشاره به عظمت ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ، ماه تقوا و استغفار و توبه و عامل آمرزش انسان است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: ماه رمضان یکی از برترین، پرفضیلت‌ترین و شریف‌ترین ماه‌های خداوند متعال در طول سال است، و بالاترین افتخار انسان این است که خدا میزبان او و او میهمان خداوند در این ماه است.

وی خاطر نشان کرد:   انسان در ماه رمضان به فراغ قلب بیشتری دست پیدا می كند، و همچنین انسان در این ماه می‌تواند با دعا، روزه، نیایش و مناجات، صله رحم ، دستگیری از مستمندان و انجام دیگر اعمال خداپسندانه، قلب خود را با فضایل اخلاقی و صفت‌های نیك نزدیك كرده و جلا دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک در آخر افزود: ماه رمضان فرصت بسیار مناسبی از سوی خداوند مهربان و بخشنده است كه در اختیار مؤمنان قرار می‌گیرد تا از گناهان خود توبه و توشه‌ای پربار برای آخرت خویش جمع آوری كنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.