حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
رمز اقتدار و پیشرفت جامعه اسلامی وحدت و  همدلی است
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
شناسه : 5070
بازدید 129
15
اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیربا بیان اینکه وحدت رمز اقتدار و پیشرفت جامعه اسلامی است، گفت: دشمن همواره درصدد ضربه زدن به وحدت مسلمانان با ایجاد اختلاف بین آنان است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر، حجت الاسلام علی خلیفاوی در نشست علمای شعیه واهل سنت  با اشاره به هفته وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی، اظهارکرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای تجلی وحدت بین مذاهب مختلف اسلام است.

وی با اشاره به اهمیت وجود وحدت در میان جوامع اسلامی، گفت: وحدت یک تاکتیک اصلی برای مسلمانان و یک استراتژی مورد نیاز برای همه جوامع اسلامی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیربا بیان اینکه توجه به سیره و روش زندگی پیامبر (ص) برای مسلمانان امری مهم و قابل توجه است، افزود: ایثا، از خودگذشتگی، محبت و بسیاری از موارد پسندیده دیگر از جمله مباحثی است که باید از سیره زندگی پیامبر(ص) آموخت.

وی با بیان اینکه وحدت اسلامی حول محور دین و مشترکات اسلام، عامل مؤثر در پیشرفت مادی و معنوی مسلمانان است، خاطرنشان کرد: علما و اندیشمندان اسلامی می توانند با همفکری و آگاهی خود تلاش عمیق در جهت وحدت اسلامی در بین مسلمانان انجام دهند و موارد اختلاف را تا آنجا که ممکن است از بین ببرند و زمینه های وحدت اسلامی را در جهت ایجاد دوستی و هماهنگی و نزدیک کردن قلوب به یکدیگر در همه سطوح ایجاد کنند.

حجت الاسلام خلیفاوی رمز اقتدار و پیشرفت جامعه اسلامی وحدت و همدلی دانست و تصریح کرد: دشمن رمز ماندگاری و موفقیت جامعه اسلامی را بخوبی تشخیص داده و همواره درصدد ضربه زدن به وحدت مسلمانان با ایجاد اختلاف بین آنان است.

وی گفت: در شرایطی که جهان اسلام با تهدیدها وتخریب‌های مستکبران و عوامل نفوذی آنها مواجه است، همه وظیفه دارند تا باحفظ اتحاد مسلمین توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.