حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
دیدار مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
شناسه : 4147
بازدید 127
15
اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر دیدار و گفتگو کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر، حجت الاسلام علی خلیفاوی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهارکرد: در حكومت اسلامي هر نهادی موقعيت خاص خود را دارد ، بعضي از آنها وجودشان در جامعه نقشي اساسي دارد كه اگر نباشد تمدن و فرهنگ آن جامعه از بين مي‌رود ، و انسان نمي‌تواند بدون وجود آنها زندگي كند که نيروی انتظامي از اين قبيل نهاد هاست .

وی کارکنان نیروی انتظامی را افرادی متدین، مقتدر و توانمند دانست و افزود: حفظ امنیت در منطقه ای که بیشتر کشورهای حماسه و همجوار او فاقد امنیت است کار آسانی نیست و این تلاش کارکنان خدوم نظامی و انتظامی ست که امنیت و آسایش را در مرزها و جامعه حاکم نموده است و مردم قدر شناس خدمت گزاران خود در عرصه امنیت بوده و هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر ضمن اعلام آمادگي در اعزام اساتيد روحاني براي بيان مسائل مختلف اجتماعي ، امنيتي و اخلاقي در جهت کاهش آسيب هاي گوناگون افزود : برگزاری کارگاه آموزشي برای گروه های مختلف با همکاری هم قابل اجرا است .

در ادامه حجت ‌الاسلام رحمانی فرمسئول عقيدتي سياسي نيروی انتظامي شهرستان بندرخمیرضمن تشکر از اداره تبليغات اسلامي و با توجه به تعامل و همکاری با نيروی انتظامي در اجرای برنامه های مذهبي و ملي خاطرنشان کرد : نيروی انتظامي آمادگي خود را برای حفظ امنيت و نظم در مراسم های ملي و مذهبي دارد .

حجت الاسلام رحمانی فر تصریح کرد: همکاری و تعامل نهاد های فرهنگی و نیروی انتظامی به‌ ویژه در سطح شهر می تواند در امورات قرآني و فرهنگي باعث رشد فکری و مسیر رشد وتعالی فرهنگ جامعه و مبارزه با انحرافات موجود موثر باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.