حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
همکاری و تعامل ادارات شهرستان با سازمان تبلیغات اسلامی جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری ضروری است
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
شناسه : 15171
بازدید 82
8
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی بر لزوم همکاری و تعامل ادارات شهرستان با سازمان تبلیغات اسلامی جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان، غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با حضور در دفتر فرمانداری با اصغر هاشمی فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از سفر به شهرستان پارسیان، اهداف و برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ذیل فرامین و خواسته های مقام معظم رهبری تشریح کرد و خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهت پیشبرد اهداف و برنامه ها شد.

در ادامه اصغر هاشمی فرماندار شهرستان پارسیان ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، گفت: فرمانداری و مجموعه اداری شهرستان پارسیان آماده هرگونه همکاری با اداره تبلیغات اسلامی در پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی ، مذهبی و اجتماعی در شهرستان می باشد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.