حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
دهه مکتب حاج قاسم در شهرستان قشم برگزار می شود
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۲۵
شناسه : 13439
بازدید 106
8
رییس تبلیغات اسلامی قشم: حجت‌الاسلام غلامی از برگزاری دهه مکتب حاج قاسم در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، حجت‌الاسلام احمد غلامی رییس‌ تبلیغات اسلامی قشم در گفتگو با روابط عمومی اظهار کرد: مجاهدت ها و نقش آفرینی های خاموش و بی سر و صدای حاج قاسم سلیمانی در طی سالیان توانست که خطرات جدی را از کیان اسلام و در چهل سالگی انقلاب دفع کند.

وی افزود: خداوند این شخصیت بزرگ را با ویژگی های الهی ذخیره کرد تا در آغاز گام دوم انقلاب، قدرت دروغین آمریکا را فرو بریزد.

حجت‌الاسلام غلامی گفت: آمریکا با به راه انداختن جنگ های نیابتی، شقی ترین انسان های روی زمین را پیاده نظام خود کرد تا نظام اسلامی را شکست بدهد اما با مجاهدت های سردار سلیمانی و شهدای مقاومت شکست خوردند و توطئه های آنان خنثی شد.

وی بیان کرد: ویژگی های شخصیتی حاج قاسم همچون شجاعت، اعتماد به وعده های الهی، ساده زیستی و عشق به خدمت مردم و کشورهای اسلامی، یک فصل عجیب برگرفته از سیره انبیاء و اهل بیت(ع) بوده که در قامت یک سرباز ولایت تجلی پیدا می کند.

رییس تبلیغات اسلامی قشم در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های دهه مکتب حاج قاسم اشاره کرد و همایش ترویج مکتب حاج قاسم در بخش های قشم، همایش علما شیعه و سنی، برگزاری دوره های بصیرتی، برپایی محافل انس با قرآن و تجمع دختران حاج قاسم را شاخص ترین این برنامه ها برشمرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.