حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
دشمن در مقابل تفکر بسیجی به زانو درآمده است
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
شناسه : 13030
بازدید 138
11
امام محله میرزاآباد شهر بستک: حجت الاسلام والمسلمین دمی زاده گفت: در دنیایی که گرگ ها حکومت می کنند باید برای دفاع از آرمان هایمان با قدرت ظاهر شد.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی دمی زاده امام محله میرزاآباد شهر بستک طی گفتگویی اظهار داشت: اجازه ندهیم که دشمنان در مرزهای ما نفوذ کنند خصوصا در مرز سیاسی که باید بسیار مراقبت کرد تا مورد هجمه دشمن قرار نگیرد.

وی با اشاره به سخنانی از حضرت علی (ع) افزود: شاکله نظام سیاسی هر جامعه با رهبر آن جامعه مستحکم می شود پس نباید بگذاریم که دشمن رهبر ما را تضعیف کند چرا که شاکله نظام به هم می ریزد.

حجت الاسلام والمسلمین دمی زاده اظهار داشت: دشمن امروز دچار اشتباه محاسباتی شده و بدنبال تضعیف رهبر جامعه اسلامی است هرچند کور خوانده است چرا که این مردم امامشان را تنها نمی گذارند.

وی خاطرنشان کرد: در دنیایی که گرگ ها حکومت می کنند و چیزی به عنوان منطق در منشور آنها وجود ندارد، نمی شود که مسلح نبود، نمی شود توان نظامی نداشت زیرا در دنیای این چنینی باید برای دفاع از آرمان هایمان با قدرت ظاهر شد.

امام محله بستک تاکید کرد: در این ایام تُفاله های گروهک رجوی و تجزیه طلب ها در کشور ما شیطنت کردند.جواب کوبنده ای هم از سپاه پاسداران دریافت کردند و مقرهای آنان در هم کوبیده شد.اگر باز هم دست از پا خطا کنند قطعا سپاه پاسداران آنها را بی‌جواب نخواهد گذاشت.

وی در ادامه ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بیان داشت: بسیج اجتماع نیروهای مخلصی است که در روزهای خوشی و ناخوشی، بی مزد و منت پای آرمان های نظام و انقلاب ایستادند.

حجت الاسلام والمسلمین دمی زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اگر دشمن امروز نسبت به مسئله بسیج کینه‌ورزی می کند و نیروهای انقلابی و متدین را مورد حمله قرار می دهد به این خاطر است که در مقابل تفکر بسیجی به زانو درآمده است.اخلاص و حضور مستمر بسیجیان در میدان های گوناگون باعث شده تا دشمن فضای مجازی را بر علیه نیروهای انقلابی متشنج کند اما مردم ما قدرشناس و وفادارند و ایثارگری های بسیجیان را فراموش نکرده اند.

وی در پایان گفتگو نسبت به اغتشاشات اخیر واکنش نشان داد و گفت: هر کس با الفبای انسانیت آشنایی داشته باشد اینگونه رفتارها را از خود نشان نمی دهد.پیروزی این نظام و انقلاب تضمین شده است و با این حرکات متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.