حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
دشمن برای اینکه واقعیت را تحریف کند از هر حربه ای استفاده و ایجاد شهبه می کند
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۴۰
شناسه : 15097
بازدید 64
2
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: دشمن برای اینکه واقعیت را تحریف کند از هر هربه ای استفاده و ایجاد شهبه می کند و با سرمایه گذاری عظیم در حوزه رسانه درصدد است تا دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را از بین ببرد و مردم را نسبت به انقلاب مایوس کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام حقانی در جمع مردم محله آیت الله غفاری در بندرعباس اظهار داشت: امروز به فرمایش مقام معظم رهبری جنگ، جنگ روایت ها است، روایت اگر به درستی بیان نشود، تحریف اتفاق می افتد و اگر تحریف در جامعه رسوخ و سلطه پیدا کرد عقائد از بین می رود و تاریخ می کند.


وی افزود: دشمن برای اینکه واقعیت را تحریف کند از هر هربه ای استفاده و ایجاد شهبه می کند و با سرمایه گذاری عظیم در حوزه رسانه درصدد است تا دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را از بین ببرد و مردم را نسبت به انقلاب مایوس کند و اگر انحطاط در جامعه رخ دهد، این مسئله خوب و بد را نمی شناسد و گریبانگیر همه را خواهد گرفت و همه به راه باطل خواهد کشاند.

حجت الاسلام حقانی یادآور شد: محلات در کشور جزء افتخارات است و دشمن در تلاش است تا قومیت و تعصبات قومی و قبیله ای را از مردم بگیرد و همه بویژه قدیمی تر ها و بزرگان وظیفه دارند، روایت صحیحی از ایران و ایرانی در جامعه تبیین کنند.

وی همچنین از همه رسانه های کشور خواست در راستای حفظ نظام و دستاوردهای عظیم آن با تلاش و پشتکار در راه تبیین دستاورد های انقلاب، براساس بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب دست به جهاد رسانه ای زنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.