حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
دشمنان اسلام با هتک حرمت به قرآن راه به جایی نمی‌برند
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
شناسه : 14565
بازدید 46
5
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان: نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ضمن محکوم کردن قرآن سوزی در سوئد، گفت: دشمنان اسلام امروز اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند اما باید بدانند که با هتک حرمت به قرآن راه به جایی نمی‌برند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، ۷ بهمن‌ماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس، با اشاره به تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط دشمنان، اظهار کرد: دشمنان ملت ایران با تحریم نهادهای فرهنگی به جایی نمی‌رسند.

وی ادامه داد: دشمنان در حالی ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تحریم کردند که تا به حال سراغ نداشته‌ایم نهاد فرهنگی را تحریم کنند. این‌ها می‌خواهند به جنگ امر به معروف و نهی از منکری بیایند که فلسفه قیام امام حسین(ع) و از اصول دین است. جامعه اسلامی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نهایت سعی و تلاش خود را می‌کند تا به وظیفه خود عمل کند. خداوند در گذشته اقوامی را عقوبت کرد که خود گنه‌کار و مجرم نبودند اما به خاطر سکوت مجازات شدند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ضمن محکوم کردن قرآن سوزی در سوئد، بیان کرد: زمانی که میل به اسلام در دنیا بالا بود، دشمنان داعش را برای ترساندن مردم دنیا از اسلام ایجاد کردند و امروز هم اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی را در دستور کار خود قرار داده‌اند. این‌ها فکر می‌کنند با قرآن سوزی می‌توانند به جنگ قرآن بیایند و این حرکت را از فرانسه و توسط نشریه منحوس شارلی ابدو با توهین به پیامبر(ص) شروع کردند و امروز به مرجعیت شیعه توهین می‌کنند و تصور کرده‌اند با این کارها می‌توانند به جایی برسند.

عبادی‌زاده در بخش دیگر از سخنانش، عنوان کرد: سهم دلار در ایران بالا نیست اما متأسفانه مسائل اقتصادی به آن گره زده شده است. اگر صرافی‌ها و بازارها رها باشند، دلالان بازار را به هم می‌ریزند و به همین جهت صرافی‌ها باید مدیریت و کنترل شوند.

وی با بیان اینکه بنا بر اظهار نظر کارشناسان ارزش پول ملی در برابر دلار ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان بوده و مابقی آن کاذب است، تصریح کرد: در حوزه ارز و پول برای بانک مرکزی دستور از همه‌جا صادر می‌شود اما باید به بانک مرکزی قدرت داد به گونه‌ای که تنها از یک نهاد واحد به این بانک دستور داده شود.

عبادی زاده اضافه کرد: زمانی که بازار متعادل باشد، اصل عرضه و تقاضا قیمت‌ها را مشخص می‌کند اما اکنون در این شرایط قرار نداریم؛ بنابراین باید به صرافی‌ها قیمت مشخصی اعلام و بر آن‌ها نظارت کرد تا دلالان کنترل شوند. قیمت واقعی خانه نیز این مبالغی نیست که در بازار مشاهده می‌کنیم و این در حالی است که تعداد خانه هم در کشور کم نیست اما تعدادی افراد سودجو، منفعت‌طلب و فرصت‌طلب عنان بازار را در حوزه‌های مختلف به دست گرفته‌اند و دولت بید برای این مسئله تدابیری بیندیشد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در ادامه با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه مبارک فجر امسال متفاوت است و جشن‌های این دهه را باید بیش از پیش مردمی کرد و به دست مردم سپرد. تاکنون هر چه دست به مردم سپرده شده به خوبی اجرا شده است، محرم دست مردم است و به خوبی برنامه‌ها را اجرا می‌کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه دانشجویان و روحانیان و دستگاه‌های فرهنگی باید در برنامه‌های دهه فجر نقش‌آفرین باشند، یادآور شد: باید به دشمنان بفهمانیم که این انقلاب ملت آسان به دست نیامده است و صدها شهید این درخت را آبیاری کردند و این ملت از جان و مال و آبروی خود برای آن هزینه داده است. دشمن تصور می‌کند با تبلیغات رسانه‌ای می‌توان این انقلاب و کشور را بهم بریزد، ۴۳ سال این ملت سختی‌ها و مرارت‌ها را تحمل کردند و به دشمنان جواب می‌دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.