حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
خدمت شایسته و بی‌منت به مردم وظیفه یکایک مسئولین است
۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
شناسه : 11630
بازدید 159
11
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: حجت الاسلام والمسلمین قائدی مردم را سرمایه اصلی انقلاب دانست و مسئولین را به ارائه خدمات شایسته و بی‌منت به مردم بخصوص در روستاهای دورافتاده سفارش کرد.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت شهرستان بستک، همزمان با هفته دولت رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در دیدار مسعود فقیهی سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش منطقه جناح بر اهمیت و ضرورت تعامل نهاد آموزش و پرورش با مجموعه دستگاه‌های اداری دولتی، معتمدین، مسئولین محلی، ائمه جمعه و جماعات و خیرین در راستای تربیت دانش آموزانی در تراز نظام و انقلاب تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی مردم را سرمایه اصلی انقلاب دانست و مسئولین را به ارائه خدمات شایسته و بی‌منت به مردم بخصوص در روستاهای دورافتاده سفارش کرد.

همچنین مسعود فقیهی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه جناح ضمن ارائه گزارشی کوتاه، بر ضرورت توجه به آرمان‌های امام راحل، منویات مقام معظم رهبری و دولت مردمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رییسی تاکید کرد.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.