حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
حقوق بشر یک شعار توخالی و ابزاری برای فشار است
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۶
شناسه : 10850
بازدید 153
14
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی: سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی گفت: حقوق بشر یک شعار توخالی و ابزاری برای فشار بر سایر کشورها توسط کشورهای غربی است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین شیرزاد حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: بررسی تاریخ حداقل دویست سال اخیر جوامع به اصطلاح مترقی غربی و آمریکا نشان می دهد تاریخ این کشورها بر چپاول سایر کشورها و قتل و غارت استوار شده است.

وی افزود: شما با اندکی مطالعه در زمینه تاریخ آمریکا به این موضوع به طور واضح می رسید که منظور از حقوق بشر در آمریکا تنها حقوق سفیدپوستان و اقوام آنگلوساکسون است که اهمیت دارد و سیاه پوست ها، که زمانی به عنوان برده از کشورها و سرزمین آبا و اجدادی خود ربوده شدند، هیچ حقی ندارند هرچند فریاد دفاع از حقوق بشر آمریکا گوش فلک را کر کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطر نشان کرد: هر از چندگاهی در رسانه ها می شنویم و می بینیم که پلیس آمریکا سیاه پوستان را تنها به بهانه رفتار مشکوک به گلوله می بندد اما آ«جا که پای سفید پوستی در میان باشد هرچند تعداد بالای انسان را به رگبار ببندد به سوی او تیر شلیک نمی شود چرا که اوست که در نگاه و فرهنگ آمریکایی انسان محسوب می شود نه آن سیاه پوست.

وی تصریح کرد: با اندکی تورق و غور در تاریخ نه چندان طولانی آمریکا می بینیم که کاشفان و در واقع غاصبان این سرزمین از ابتدای ورود تا تثبیت قدرت خود دست به کشتار افراد بومی این سرزمین زده اند به طوری که آمار ها از کشته شدن تعداد بالای بومیان سرزمین آمریکا توسط پدران آمریکایی های امروز جکایت دارد و نکته جالب ماجرا اینجاست که آنها حتی در راه رسیدن به اهداف خود به گاومیش های این سرزمین نیز رحم نکردند.

سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: کشورهایی که ما امروز آنها را مهد علم و فناوری می بینیم زمانی به غارت و چپاول کشورهای آفریقایی و آسیایی پرداختند و از خون مردم اسن سرزمین های ثروت هایی برای پیشرفت خود انباشتند و امروز فریادهای حقوق بشر آنها که هنوز هم ردپای جنایات ضد بشری آنها در کشورهای مختلف بر همه واضح است گوش فلک را کر کرده است و هر از چندگاهی کشورهای دیگر را به نقض حقوق بشر متهم می کنند.

وی بیان داشت: کشورهای غربی در زمینه حقوق بشر کارنامه سیاهی دارند. آنچه ما امروز در یمن، فلسطین، سوریه، عراق و افغانساتن می بینیم حاصل حقوق بشر غربی است که برای منافع خود و رژیم صهیونیستی این جنایات را رقم زده است و استانداردهای دوگانه در رفتار با جواع مختلف را به خوبی نشان می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی گفت: آنچه امروز می بینیم این است که غربی ها بی بند و باری و شهوت را حق بشر و معنویت و دین را ضد بشری می دانند آنجایی که برهنگی حق جلوه می کند معلوم است که حجاب و جیا ضد بشری تلقی گردد. آنجا که گرایش به اعمال قوم لوط حق طبیعی تلقی گردد انسان موجود دوپایی است که تنها برای امیال نفسانی و جیوانی خلق شده است البته اعمالی که حتی حیوانات هم از انجام آن ابا دارند این نشان دهنده آن است که حقوق بشر یک شعار توخالی و ابزاری برای فشار بر سایر کشورها توسط کشورهای غربی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.