حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2665×
حضور کاروان خدام رضوی در آخرین نقطه آبی خاکی ایران اسلامی/مدافعان تنگه هرمز با امام رئوف بیعت کردند
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
شناسه : 10378
بازدید 142
13
کاروان شماره یک زیرسایه خورشید هرمزگان پیش از ظهر امروز برنامه‌های خود را در شهرستان ابوموسی آغاز کرد و بعد از اجرای برنامه‌های عمومی در جزیره ابوموسی راهی مناطق مختلف این جزیره شدند. 
ارسال توسط :
پ
پ
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، همزمان ششمین روز از دهه مبارک کرامت حدفاصل ولادت سراسر نور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه‌السلام کاروان خادمین صحن و سرای با صفای حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام برنامه‌های خود در استان هرمزگان را با حضور شهرستان‌های بشاگرد، پارسیان و ابوموسی آغاز کردند و پیام رافت و مهربانی امام رضا علیه السلام را در سراسر و جای جای استان هرمزگان انتشار دادند.

کاروان شماره یک زیرسایه خورشید هرمزگان پیش از ظهر امروز برنامه‌های خود را در شهرستان ابوموسی آغاز کرد و بعد از اجرای برنامه‌های عمومی در جزیره ابوموسی راهی مناطق مختلف این جزیره شدند.

این کاروان ابتدا در جمع نیروها و سربازان گردان سوم تکاوری تیپ واکنش سریع نیروی دریایی سپاه حاضر شدند و با پرچم‌گردانی، سخنرانی و مداحی و توزیع نمک و نبات متبرک میان پرسنل جان‌برکف این گردان حال و هوای صحن آقا علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام را به این مرکز پرداختند.

این گردان وظیفه پشتیبانی و حمایت از خطوط مقدم دریایی در عملیات‌های ویژه دریایی را بر عهده دارند.

مقصد بعدی کاروان عشق حضور در جمع گردان یکم تکاوری تیپ تکاوران دریایی امام سجاد علیه‌السلام ابوموسی بود و حال و هوای امام رضایی را با مداحی و سخنرانی در این گردان نیز حاکم شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواهری در جمع نیروها مستقر در جزیره ابوموسی اظهارداشت: امر سربازی یک امر مقدس است اما از این بابت که یک اجباری در آن وجود دارد شاید یک سری مشکلات و سستی‌ها را ایجاد کند از این رو اگر ما به آن به صورت وظیفه‌ای مقدس نگاه کنیم قطعا با موفقیت بیشتری دوران سربازی را سپری خواهیم کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری یک فرمایشی دارند و می‌فرمایند هر کجا که هستید آن‌جا را نقطه مرکز عالم بدانید و اینگونه پندارید که اگر شما اینجا کاری نکنید هیچ کس دیگری نخواهد بود که امور را پیش ببرد و کارها روی زمین خواهد ماند بنابراین شما هم که در این شرایط سخت در این نقطه جغرافیایی از میهن اسلامی خدمت می‌کنید باید بدانید که چه کار مهمی را بر دوش دارید و چه وظیفه مقدسی را بر عهده دارید.

روحانی کاروان زیرسایه خورشید استان هرمزگان تصریح‌کرد: شرایط آب و هوایی در این نقطه جغرافیایی از کشورمان شاید خیلی مطلوب نباشد اما همانطور که شاهدید سلطان بی‌بدیل و بی‌رقیب ایران اسلام حضرت امام رضا علیه‌السلام شما را فراموش نکرده است و حواسش به مجاهدان اسلام در آخرین نقاط مرزی کشور است و سفیران خود را برای خداقوت‌گویی محضرتان ارسال کرده است.

حجت‌الاسلام جواهری در جمع همسران خاطرنشان کرد: رسول گرامی اسلام در بیانی مبارک می‌فرمایند: یک شب نگهبانی دادن در راه خدا برتر است از هزار شبانه روز که شب‌هایش به عبادت و روزهایش به روزه داری سپری شود بنابراین قدر این خدمت را که در این شرایط به اسلام و مسلمین ارائه می‌دهید بدانید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.