حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
حضور پرشور مسلمانان در سراسر جهان در راهپیمایی روز قدس بیانگر حمایت از فلسطین است
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
شناسه : 9558
بازدید 113
15
رییس اداره تبلیغات اسلامی سیریک به مناسبت روز قدس ؛ حجت‌الاسلام میثم سالاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: مبارزه با ظلم و دفاع از جبهه حق حکم می کند تا روز جهانی قدس به عنوان یک نماد ، بزرگ داشته شود و همه مردم در صحنه حضور یابند.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک ، حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره)درباره روز جهانی قدس گفت: امام خمینی(ره)، روز قدس را نه‌تنها روز فلسطین ، بلکه روز اسلام و روز حکومت اسلامی دانسته و آن را مقدمه‌ای برای بسیج عمومی اسلامی و تشکیل حزب مستضعفین در تمام دنیا معرفی کرده است.

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود : گرامیداشت روز جهانی قدس، موجب می‌شود فلسطینیانِ مورد تهاجم دولت اسرائیل، احساس تنهایی نکنند و بتوانند مقاومت کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی  تصریح کرد: توجه به آرمان فلسطین که یکی از نشانه‌های تبلوریافته آن، حضور در راهپیمایی روز قدس است، حکایت از تقابل جبهه اسلام با جبهه استکبار دارد. حضور در این مراسم یعنی مبارزه مستقیم با استعمار و صهیونیسم.

حجت الاسلام سالاری تاکید کرد:  فلسطین کشور اسلامی است و با اشغال توسط بیگانگان خاک اسلام غصب شده و مسلمین به اسارت رفته‌اند و این روند، یک روند استمراری است که انقلاب اسلامی، به عنوان یک جریانِ پیرو اسلام وظیفه‌اش حمایت از آن خاک و اهالی آن است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سیریک تصریح کرد: ایرانِ اسلامی باید از مقدساتش در خاک فلسطین حمایت کند و چیزی کم نگذارد. در اقدام بعدی باید آرمان فلسطین را همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند، یک موضوع انسانی بدانیم، فارغ از دین و ایدئولوژی سیاسی، مردم و انسان‌هایی بیگناه درحال غارت شدن از سوی صهیونیست‌ها هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.