حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
حضرت معصومه (س)؛ الگویی بی‌بدیل برای سبک زندگی دختران  امروزی است
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
شناسه : 10299
بازدید 100
14
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) حجت الاسلام میثم سالاری رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک در پیامی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: ایشان از تمام جهات الگویی شایسته برای دختران و حتی پسران جامعه هستند و بدون شک الگو برداری از زندگی حضرت معصومه (س) باعث عاقب بخیری در دنیا و آخرت می شود..
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، حجت الاسلام میثم سالاری  رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک با اشاره به ولادت حضرت معصومه (س) گفت: حضرت معصومه(س) همواره الگویی ارزشمند است که علما و مراجع بسیاری در مقابل ایشان زانوی ادب زده و دست به دامان کرم ایشان شده‌اند. عالمه بودن و همراهی ایشان با امام زمان خود، از نکات ارزنده شخصیتی ایشان است که ایشان را برای دختران جامعه الگو می‌سازد.

وی ضمن اشاره به فرموده امام رضا (ع) گفت : «حضرت معصومه (س)؛ الگویی بی‌بدیل برای سبک زندگی دختران امروزی است».

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: حضرت معصومه (س) در طهارت نفس و پاکدامنی، شأن و مرتبتی والا داشت. برخورداری از اخلاق حسنه و آراستگی به صفاتی چون متانت، صبر و استقامت، از دلایل بزرگی شخصیت و بلندی مقام آن حضرت بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) افزود: «هرکس معصومه را در قم زیارت کند، مانند کسی است که مرا زیارت کرده است».

سالاری در ادامه تصریح کرد: از ویژگی‎های ایشان این بود که به علوم اسلام و آل محمد(ص) آگاهی داشت و از جمله روایت کنندگان حدیث بود. چندین حدیث است که در سند آنها نام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ذکر شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سیریک در پایان گفت: در مورد مقام عصمت حضرت معصومه(س) روایات بسیاری وجود دارد اما این حدیث از امام رضا(ع) شاید اشاره ای باشد که حضرت معصومه(س) دارای مقام عصمت بوده است، همچنین این لقب را ایشان به حضرت معصومه(س) داده اند و گرنه نام آن حضرت، معصومه نبوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.