حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
حضرت خدیجه (س) نماد حمایت و استقامت در راه اسلام خواهی بود
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
شناسه : 9332
بازدید 152
12
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک: حجت الاسلام میثم سالاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک در پیامی به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س) گفت: حضرت خدیجه کبری (س) با جان و مال خود از حریم اسلام و نبوت دفاع کرد و تا آخرین نفس در این راه صبر و استقامت ورزید .
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، حجت الاسلام میثم سالاری  رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک با اشاره به وفات حضرت خدیجه(س)  گفت: سخاوت، کرامت، ایثار و فداکاری، عفت و پاکدامنی، دور اندیشی و درایت و توجّه به مستمندان، عطوفت و مهربانی و صبر و استقامت از جمله خصلت های پسندیده اوست.

 

وی تصریح کرد: حضرت خدیجه علیهاالسلام زنی با کمال و ثروتمند، و از نظر اخلاقی، پرهیزکار بود. این بانوی خردمند، در همه حال از پیامبر خدا پیروی و مال خود را در راه تحکیم پایه های اسلام صرف کرد. حضرت خدیجه علیهاالسلام اسلام ثروت هنگفت و قدرت های مالی فراوان خود در راه اسلام ، و تحت تصرف پیامبر اسلام (ص) هدیه نمود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: سیره حضرت خدیجه (س) استقامت و پایداری در مسیر اسلام بود و ما باید در زندگی خود از ایشان الگو بگیریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در پایان گفت:حضرت خدیجه (س) بانویی وزین و با وقار، عفیف و پاک‏دامن، پرهیزکار و مورد احترام، و انسانی روشن بین و دور اندیش، علاقه مند به‏ معنویات، با سخاوت، معتقد به حق و حقیقت، و متمایل به ‏اخبار آسمانی بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.