حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
حادثه تروریستی شیراز مورد تایید هیچ دین و مذهبی نیست
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۱۷
شناسه : 12601
بازدید 81
10
امام جمعه اهل سنت شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم در خطبه‌های نماز جمعه با محکومیت حادثه تروریستی اخیر شیراز گفت: کشتن انسانهای مومن بر اساس آیات قرآن گناهی نابخشودنی است که سزای آن عذاب جاویدان است. وی افزود : حادثه ای که در شیراز اتفاق افتاد یک حادثه تکان دهنده ای بود
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم در گفتگوئی با محکومیت حادثه تروریستی اخیر شیراز گفت: کشتن انسانهای مومن بر اساس آیات قرآن گناهی نابخشودنی است که سزای آن عذاب جاویدان است.

وی افزود : حادثه ای که در شیراز اتفاق افتاد یک حادثه تکان دهنده ای بود که با موج سواری از وضعیت ملتهب کشور به وقوع پیوست و تعدادی به شهادت و عده ای هم مجروح شدند.

امام جمعه اهل سنت قشم خاطر نشان کرد: این حادثه نه تنها مورد تایید هیچ دین و مذهبی نیست بلکه قاموس انسانیت نیز نمی تواند در مقابل این جنایت سکوت کند و حتی کسانی که معترض هستند هم این نوع اقدامات را تایید نمی کنند.

وی تصریح کرد : این حادثه هشداری برای همه مردم و مسئولان است که مراقب باشند چرا که افرادی هستند که مترصد اوقاتی هستند که جو کشور را به سمت اختلاف و تفرقه پیش ببرند و کشور را دچار تنش و درگیری داخلی کنند.

شیخ خطیبی امنیت و حفظ یکپارچگی کشور را از مهمترین مسائل برشمرد و افزود : همه باید با بصیرت و آگاهی نسبت به مسائل کشور مراقب باشند تا مردم از چاله مشکلات اقتصادی به سیاه چاله مشکلات امنیتی وارد نشوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث شهر زاهدان تاکید کرد :حادثه ای که در زاهدان اتفاق افتاد حادثه هولناکی است که گذشت زمان آن را التیام نخواهد داد و مسئولان باید با شفاف سازی و اجرای عدالت و احقاق حق این زخم را التیام ببخشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.