حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
جوانان اگرسعادت دنیا وآخرت می خواهند حضرت علی اکبر راالگوی زندگي خود قرار دهند
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۶
شناسه : 9103
بازدید 110
14
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر باحضور عاشقان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام باسخنرانی حجت‌الاسلام بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : سید نعمت اله زندوی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان،مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور حجت الاسلام بارانی امام جمعه محترم شهرستان،مسئولین و عاشقان اهل بیت (ع) در محله حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد.
دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بیان کرد ردوگفت:جوانان ما امروز باید حقانیت راهی که در آن قرار گرفته اند باور داشته باشند واگر سعادت دنیا و آخرت می‌خواهند حضرت علی اکبر رادرهمه ابعاد زندگی مادی ومعنوی خود الگو وسرمشق قرار دهند.
جوان ماباید مطالبه گر وچشم و گوشش به ندای ولی ورهبرش باشد ودرطرازشاخصه ها وباید ها ونبایدهای انقلاب اسلامی باشد.
وی درادامه به درپیش بودن میلادحضرت ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت:ما جشن بزرگ نیمه شعبان نیز در پیش داریم و این روز از چند جهت حائز اهمیت وروز بزرگی درزندگی ماست چون سرنوشت بشریت با آن رقم خورده است.
امام جمعه پارسیان با بیان آیه ای از قرآن کریم«هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ»گفتند:پیامبر اسلام از نظر منطق پیروز شدند اما قیام حضرت صاحب الزمان و پیروزی آن جهانی است.
فضای جهان دراختیار حضرت مهدی(عج) قرار خواهد گرفت و ما باید افتخار کنیم،برخود ببالیم و سجده شکر به جا بیاوریم که منتظر و رهرو آن حضرت هستیم.

وی تصریح کرد:اولین اثر انتظار این است که انسان را دائما به یاد مُنتَظَر می اندازد،انسان منتظر یک لحظه از یاد حضرت غافل نیست و آماده است برای صبح ظهور و از ظهور غافلگیر نمیشود.

وی در ادامه گفت:ارتباط و اُنس ایجاد کردن،از شرایط انسان منتظر است و انسان منتظر تمام تلاشش این باشد که خدا محوری و خدابینی را در خود تقویت کند. در جامعه با اخلاق باشد و اهل انصاف و مواسات با برادران دینی خود باشد.
اگر انسان منتظر، چنین ویژگی هایی را داشته باشد،او منتظر واقعی و انسان ساخته شده ای برای صبح ظهور است.

این مراسم بامولود خوانی ، مسابقه فرهنگی واهدای جوایز ونورافشانی خاتمه یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.