حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
جلسه کارگروه برنامه ریزی ایام نوروز  1402با محوریت امر به معروف و نهی از منکر
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
شناسه : 15503
بازدید 52
4
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: جلسه کارگروه برنامه ریزی ایام نوروز 1402 شهرستان بندرلنگه با محوریت امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه،جلسه برنامه‌ریزی ایام نوروز ۱۴۰۲ با حضور مسئول دفتر امام جمعه شهرستان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه و روحانیون امام محله در مکان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، اظهار داشت: در ایام عید نقاط مسافرپذیر داریم که به متولیان مکان های مسافرپذیر در همکاری لازم پیرامون بحث امنیتی، فرهنگی و امر به معروف تاکید داشته ایم که لازم است در بحث امر به معروف و نهی از منکر توجه مناسبی اعم از تبلیغاتی و زبانی در آن مکان صورت بگیرد و همچنین با اعزام مبلغین به نقاط مسافرپذیر جهت اقامه نماز جماعت و مشاوره و پاسخگویی به شبهات جهت خدمات رسانی صورت خواهد گرفت.

وی با توجه به روز 12 فروردین، عنوان داشت: نیاز هست که به این روز به عنوان یک موضوع مهم که روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، توجه ویژه ای شود و از طرفی در روز ۱۳ فروردین نیز به بحث معروفات و منکرات توجه شده و سهل انگاری نشود.

حجت الاسلام خلیفاوی با اشاره ورود  بی‌پرده دشمن در مقابله با ارزش‌ها گفت: مسئله حجاب یکی از آن جمله است که نیاز به انجام تذکرات لسانی در ایام عید نیز دارد و لازم است که در اماکن تفریحی، موقع اذان، پخش صوت قرآن و اذان صورت بگیرد و نماز جماعت برپا گردد.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه خاطرنشان ساخت: در تعطیلات نوروزی مسافرین زیادی به بندرلنگه سفر می کنند به همین دلیل اعضای ستاد امر به معروف باید بیش از پیش فعالیت کنند و این ستاد باید برای تدوین برنامه های راهبردی خود در ایام نوروز با ادارات هماهنگ نماید و نسبت به اجرای برنامه های مشترک اقدام کند.

گفتنی است، در پایان جلسه مذکور، هر یک از حاضرین به ارائه پیشنهاداتی پرداختند و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.