حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2663×
جلسه برنامه ریزی اربعین و دهه آخر صفر در ابوموسی تشکیل شد
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۱۸
شناسه : 11707
بازدید 106
12
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اربعین حسینی(ع) و دهه آخر صفر با حضور سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی در این شهرستان تشکیل شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اربعین حسینی(ع) و دهه آخر صفر در شهرستان ابوموسی تشکیل شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن خوش آمدگویی و تشکر از اعضای محترم بابت اهتمام به حضور در جلسه اظهار کرد: در دهه اول ماه محرم هیئات مذهبی برنامه های بسیار خوبی اجرا نمودند و شور حسینی را با شعور حسینی در هم آمیختند و توانستند برنامه های باشکوهی را در هیئات مذهبی برگزار کنند.
وی گفت: هیئات مذهبی شهرستان ابوموسی با وجود تعداد کم اما کارهای درخور و شایسته ایی در آنها صورت می پذیرد و در واقع هیئات بازوان احرایی و مردمی مراسمات هستند و از جایگاه اجتماعی خوبی در میان مردم برحوردار هستند.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی افزود: اینکه علیرغم مشکلات اقتصادی هیئات مذهبی توانستند با استفاده از ظرفیت مردمی خود به طبخ نذورات بپردازند آن هم با تعداد بالا جای تقدیر دارد.
وی گفت: یکی از مزایای مراسمات مذهبی مردمی بودن آن است و کارهایی که توسط مردم انجام می شود علاوه بر خودجوش بودن بهتر نیز انجام می شود و تداوم دارد چرا که مردم آن را متعلق به خود می دانند.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد: یکی از نکته های مثبت در این شهرستان وجود وفاق، همدلی و هم بستگی در میان مسئولین و مردم در اجرای برنامه هاست که این موضوع درخور توجه و تقدیر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.