حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2660×
جلسات خانگی قرآن در ماه مبارک رمضان در استان هرمزگان
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
شناسه : 9088
بازدید 107
15
ستاد مردمی نورالثقلین برگزار می کند؛ رئیس دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان از اجرای طرح راه‌اندازی جلسات خانگی قرآن تحت عنوان نورالثقلین و در قالب شبکه مردمی سازمان دارالقرآن خبر داد و گفت: ستاد مردمی نورالثقلین در نظر دارد عملیات گسترده ای را در ماه مبارک رمضان با محوریت جلسات خانگی قرآن آغاز نماید.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام صابر پروین رئیس دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: سازمان دارالقرآن کریم براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، طرح «نورالثقلین» را با هدف گسترش جلسات خانگی قرآن به‌ صورت یک شبکه تبلیغی و تقویت تبلیغ مردمی از سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی کرد.

وی در ادامه افزود: تولید محتوای غنی، برگزاری منظم جلسات قرآنی، بهره‌گیری از علمای برجسته قرآنی و اساتید دانشگاه مهم‌ترین رویکرد این طرح است.

رئیس دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان از اجرای طرح راه‌اندازی جلسات خانگی قرآن که تحت عنوان نورالثقلین و در قالب شبکه مردمی سازمان دارالقرآن به اجرا در خواهد آمد خبر داد و تصریح کرد: ستاد مردمی نورالثقلین در نظر دارد عملیات گسترده ای را در ماه مبارک رمضان با محوریت جلسات خانگی قرآن آغاز نماید.

حجت الاسلام پروین ادامه داد: از کسانی که توانایی اداره جلسات قرآنی را دارند تقاضا می شود با ورود به لینک(سامانه نورالثقلین) از مزیت های آموزشی، محتوایی و رسانه ای نهضت قرآنی نورالثقلین بهرمند گردند.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی نورالثقلین در سه عرصه قرآنی، تربیتی و مهارتی است، تاکید کرد: متقاضیان جهت ثبت نام به دفاتر قرآنی سازمان تبلیغات و مراکز قرآنی نورالثقلین مراجعه و یا از طریق لینک https://formafzar.com/form/vf6q7 در سامانه نورالثقلین (جلسات خانگی قرآنی) ثبت نام نمایید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.