حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
جشن عید امامت و ولایت در حسینیه امیرالمومنین(ع) ابوموسی برگزار شد
۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۳۳
شناسه : 11092
بازدید 217
14
برگزاری جشن عید غدیر در شهرستان ابوموسی جشن عید امامت و ولایت در حسینیه امیرالمومنین علیه السلام با حضور پرشور مردم مومن و ولایی شهرستان ابوموسی برنامه های شاد و متنوعی از جمله سخنرانی، مداحی، اجرای سرود، پخش کلیپ، اهدای جوایز و پذیرایی برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، جشن عید امامت و ولایت در حسینیه امیرالمومنین علیه السلام با حضور پرشور مردم مومن و ولایی شهرستان ابوموسی برنامه های شاد و متنوعی از جمله سخنرانی، مداحی، اجرای سرود، پخش کلیپ، اهدای جوایز و پذیرایی برگزار شد.
در ابتدای مراسم حجت الاسلام و المسلمین کشاورزیان اظهار کرد: رسول مکرم اسلام به امر الهی، در روز غدیر خم حضرت امیرالمومنین علیه السلام را به عنوان جانشین و امام امت اسلامی ومروج مکتب اسلام بعد از خود معرفی و منصوب کرد.
وی گفت: ولایت مطلقه فقیه در تداوم خط سیر انبیای الهی است و کسی که منکر ولایت مطلقه فقیه باشد در حقیقت ولایت امیر المومنین (ع) و سایر ائمه را منکرشده است.
حجت الاسلام کشاورزیان افزود: استمرار فرهنگ غدیر را تبعیت از ولایت فقیه دانست و گفت: همه ارزش های انسانی و الهی برگرفته از فرهنگ غدیر است..
حجت الاسلام کشاورزیان با بیان اینکه ولایت مسئله بسیار مهمی در دین اسلام است تصریح کرد: خداوند متعال به حضرت رسول(ص) فرمود اگر وصی و جانشین خود را معرفی نکنی، رسالت خویش را انجام نداده اید.
وی بیان کرد: غدیر مربوط به یک امت و شیعیان نیست زیرا در واقعه غدیر خم خدای متعال تکلیف بشریت را بعد از پیامبر (ص) روشن کرد.
حجت السلام کشاورزیان با تأکید بر آشنایی با فرهنگ غدیر به عنوان محور وحدت اسلامی ،افزود: غدیر تجلی اسرار شیعه است لذا با توجه به اینکه این عید از مناسبت های بسیار مهم شیعه است باید پیام غدیر که همان پیروی از ولایت است به درستی به مردم ابلاغ و به عنوان سند پرافتخار شیعه برای همه ادیان معرفی شود.
در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا در سالن ورزشی بسیج برگزار شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.