حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
توجه جدی به جوانان در فعالیت‌های قرآنی سبب استحکام دینی جامعه می‌شود
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۴۶
شناسه : 8358
بازدید 102
17
رئیس تبلیغات اسلامی قشم: حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه زیربنای هر حرکت اسلامی؛ قرآن است، گفت: اگر در فعالیت های قرآنی به نوجوانان و جوانان توجه جدی شود به استحکام دینی جامعه منجر خواهد شد.
ارسال توسط : نویسنده : هادی جمعه پور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام احمد غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم در محفل نورانی انس با قرآن کریم با تاکید بر اهمیت برگزاری محافل قرآنی و جایگاه حساس فعالیت های قرآنی گفت: هر حرکتی که در راستای دین و اسلام انجام می شود در جهت پیروی از مکتب اهل بیت و قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه زیربنای هر حرکت اسلامی؛ قرآن است، افزود: اگر در فعالیت های قرآنی به نوجوانان و جوانان توجه جدی شود به استحکام دینی جامعه منجر خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم با بیان اینکه دشمنان از پیروی مردم از سیره ائمه اطهار و قرآن هراس دارند، تاکید کرد: پیروی از سیره ائمه اطهار از ملزومات جامعه کنونی است. اگر بخواهیم سربلند زندگی کنیم باید این راه را دنبال کنیم تا طعمه توطئه های دشمنان و استکبار نشویم.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به فرمایشی از امام جواد علیه السلام مبنی بر اینکه ” هرکس موقعیت شناس نباشد جریانات او را می رباید و هلاک خواهد شد” تاکید کرد: مردم باید شرایط فعلی، توطئه ها و جریان های فکری دشمنان را بشناسند و درک کنند، تا بتوانند با پیروی از سیره قرآن و ائمه اطهار توطئه ها را خنثی و با جریان های فکری مخالف دین مقابله کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.