حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
تقدیر سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه از فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه شهرستان بندرلنگه
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
شناسه : 15348
بازدید 122
4
به مناسبت روز پاسدار: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه به مناسبت روز پاسدار با اهداء لوح سپاس از سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریای سپاه تقدیر و تشکر کرد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه،حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه به مناسبت روز پاسدار با حضور در محل فرماندهی منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه شهرستان بندرلنگه از سردار عظمایی تقدیر به عمل آورد.

وی گفت: امام حسین(ع) الگوی بی نظیر عالم بشریت در حرف و عمل است. امر به معروف و نهی از منکر نمونه با ارزش و الگوی و پیام بی نظیر ایشان است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: سبزپوشان و جان برکفان از اوایل انقلاب در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از حریم ولایت همیشه تاثیر گزار بوده اند و این از برکات انقلاب اسلامی است که چنین نیروهای باارزش و انقلابی رشد و نمو پیدا کردند.

حجت الاسلام خلیفاوی در ادامه با بیان این مطلب که امروز شهدای دفاع از حرم با نثار جان خود در راه حق باعث سرافزاری و امنیت این مرز و بوم می شوند خاطر نشان ساخت: پاسداران عزیز و شهدای دفاع از حرم در حفظ آبروی عالم اسلام و امنیت این مرز و بوم تلاش می کنند جا دارد که از زحمات این قشر و نیروهای ارزشی تقدیر و تشکر شود.

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی نیروهای ارزشی رشد و نمو پیدا کردند و امروز همین نیروهای ارزشی هستند که حافظ جامعه و امنیت و دفاع از حریم ولایت هستند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.