حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
تقدیر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
شناسه : 15241
بازدید 51
4
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه به مناسبت روز پاسدار: سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه به مناسبت روز پاسدار با اهدای لوحی از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه تقدیر کرد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه،حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در دیدار با سرهنگ سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه،گفت: پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی نماد مبارزه و مقاومت ملت ایران در حراست از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی افزود: نامگذاری زادروز حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان روز پاسدار توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نشان از تدبیر حکیمانه ایشان و تکریم فضیلت‌ های این نهاد مقدس و بیانگر این حقیقت است که فرزندان غیور ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در صحنه مأموریت ‌های خود حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته اند.

حجت الاسلام خلیفاوی عنوان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از بدو تأسيس تاكنون، به عنوان دژ مستحكم نظام و بازوی پرتوان انقلاب اسلامی، حضور پر صلابت و پرتوانی را در عرصه های مختلف دفاعی، امنيتی، سازندگی و فرهنگی داشته است.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه،خاطرنشان ساخت: پس بنابراین همه ی کسانی که مسلمان هستند وظیفه ی پاسداری از اسلام را برعهده دارند و ما به‌عنوان پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه ی صیانت از انقلاب اسلامی را هم بر عهده داریم، با اینکه امام حسین(ع) الگو و اسوه پاسداری است ما به‌عنوان نیروی انقلابی در دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام به امام حسین (ع) اقتدا می‌کنیم.

در پایان با اهدای لوحی از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه تقدیر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.