حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
تشکیل قرارگاه فرهنگی جهاد تبیین در بندرجاسک
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۸
شناسه : 8993
بازدید 149
18
قرارگاه فرهنگی جهاد تبیین بندرجاسک با حضورامام جمعه،فرماندار و علمای تشیع و تسنن و با هدف اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری ،تشکیل شد.
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام محمد صحرانشین ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی در گفتگو با روابط عمومی این اداره ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بخصوص ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز از تشکیل قرارگاه فرهنگی جهاد تبیین خبر داد و اظهار داشت: قرارگاه فرهنگی جهاد تبیین شهرستان جاسک با هدف اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل شد.

وی تشکیل قرارگاه فرهنگی جهاد تبیین را رسالتی دانسته که رهبر انقلاب بر اهل بیان تکلیف کرده و افزود: جهاد تبیین توسط ولی امر مسلمین مطرح شده و طبق بیانات معظم له، ادبیات جهاد تبیین، شکل فقهی دارد لذا نوعی تکلیف شرعی و واجب به عهده ما قرار گرفته است.

صحرانشین  با اشاره به  اینکه امر جهاد تبیین یک حریان و حرکت مستمر  و ضروری است،افزود: باید هرکس به میزان توان، ظرفیت و جایگاه ،روشنگری و شفاف‌سازی را از محیط پیرامون خود آغاز کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی همچنین گفت: امروز جنگ فرهنگ و رسانه است و دشمنان و معاندان بطور معمول روزانه بیش از 7هزار و 200 خبر علیه ایران و نظام جمهوری اسلامی منتشر می کنند پس در مقابل این هجمه،جهاد تبیین سپر دفاعی است که رهبر معظم انقلاب هوشیارانه آن را به همه علماء و اندیشمندان و دوستداران نظام توصیه کردند.

وی تصریح کرد: مهمترین برنامه دشمن در این تهاجم و شبه افکنی،تأثیر بر فکر و ذهن مردم به ویژه جوانان است و تلاش می کنند تا مسئله امید و امیدآفرینی را کمرنگ و با این کار نظام جمهوری اسلامی را از حرکت و جنبش باز دارند.

گفتنی است قرارگاه فرهنگی جهاد تبیین در بندر جاسک با حضور ،امام جمعه،علی مهرانی، فرماندار و جمع کثیری از علمای شیعه و اهل سنت تشکیل شد و حجت الاسلام عباس ذاکری پیرامون اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و برنامه های پیش روی این قرارگاه، بیانات و توصیه هایی داشتند و بر تشکیل جلسات مستمر قرارگاه و گزارش برنامه های  اعضاء تاکید کردند وهمچنین علی مهرانی ،فرماندار شهرستان نیز ضمن استقبال از تشکیل و استمرار قرارگاه،آمادگی هرگونه همکاری در اجرای این ماموریت مهم را اعلام کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.