حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
تشریح برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان در دهه فجر انقلاب اسلامی
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۵۷
شناسه : 8160
بازدید 117
12
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان درآستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی سید نعمت اله زندوی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان ضمن تشریح برنامه‌های این اداره گفت، یکی از برنامه های دشمنان انقلاب ایجاد یأس و ناامیدی، ناکارامدی نظام ودستاوردهای انقلاب اسلامی است.
ارسال توسط : نویسنده : سید نعمت اله زندوی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان، سید نعمت اله زندوی کارشناس فرهنگی این اداره درآستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی به تشریح برنامه های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پرداخت.
وی گفت دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه آفرینی مردم مومن ایران اسلامی درمقابل ظلم وجور رژیم سفاک پهلوی است ،رژیمی که ماهیت آن بر پایه فساد و خود باختگی در مقابل استکبار جهانی درراس آمریکای جنایتکار بود ، وامروز همه وظیفه داریم که از انقلاب ودستاوردهای آن که با تقدیم خون هزاران شهید به دست آمده پاسبانی کنیم و نیرنگ و دسیسه ای که دشمنان اسلام و انقلاب در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برای کشورعزیزمان ایران دارند نقش برآب کنیم.
زندوی افزود : یکی ازدسیسه هاو برنامه‌های دشمنان ایجاد یأس و ناامیدی ،ناکارامدی نظام اسلامی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های ملی وبین المللی است ودهه فجر فرصت مناسبی است برای تبیین جایگاه جهانی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی ایران است.
وی درادامه به تشریح برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان درایام الله دهه فجر پرداخت وگفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باهماهنگی و همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان با اعزام مبلغین و مبلغات به مدارس اقدام به برگزاری گفتمان انقلاب و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی جهت آگاهی بخشی به نسل جوان در سطح مدارس خواهد کرد . از دیگر برنامه‌های این اداره‌ مراسم گلبانگ انقلاب در شب ۲۲ بهمن با همکاری روحانیون شهرستان در سطح مساجد شهرستان خواهد بود و همچنین مسابقات قرآن در دو بخش حفظ جزء ۳۰ قرآن ویژه نوجوانان و حفظ سوره فجر ویژه نونهالان با همکاری روحانیون معزز در مساجد و همچنین برگزاری مسابقات فوتسال بین مساجد باهمکاری اداره ورزش وجوانان به مناسبت دهه فجر از دیگر برنامه‌های این اداره اعلام کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.