حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
تجهیز ۲۰ خانه عالم در شهرستان بشاگرد
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
شناسه : 552
بازدید 172
14
به همت خیرین و همکاری امام جمعه، نیروی دریایی سپاه و همچنین با پیگیری سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد، 20 خانه عالم شهرستان بشاگرد تجهیز شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام علی لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به اهمیت احداث خانه‌های عالم در مناطق روستایی گفت: خانه عالم ظرفیت مهمی در راستای توسعه کمی و کیفی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و دینی سازمان تبلیغات اسلامی است، از این رو توجه به احداث خانه‌های عالم، خود یک عامل مهم در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است.

وی با تأکید بر اینکه وجود خانه عالم در روستاها برکات بسیار خوبی دارد و در کاهش آسیب‌های اجتماعی هم بسیار مؤثر است، افزود: هدف عمده از ساخت خانه عالم روستایی، ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی و فراهم ساختن زمینه حضور جوانان در مکان‌های مذهبی است.

سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد با بیان اینکه ساخت خانه عالم موجب توسعه فرهنگ دینی در روستا می‌شود، افزود: ساخت خانه عالم برای افزایش حضور مبلغین در مناطق روستایی به‌ویژه برای مناطق محروم بسیار موثر بوده و برای توسعه فرهنگ دینی در روستا دارای حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام لیاقت بیان داشت: به همت خیرین و همکاری امام جمعه و نیروی دریایی سپاه و همچنین پیگیری دفتر تبلیغات اسلامی بشاگرد، ۲۰ خانه عالم در این شهرستان تجهیز شدند.

وی ادامه داد: این تجهیزات شامل کولر، یخچال، تلویزیون، فرش، موکت، سیلندرگاز، پتو، اجاق گاز، مخزن آب و آبگرمکن به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.