حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
شناسه : 6171
بازدید 130
9
خطیب نماز جمعه حاجی آباد: امام جمعه حاجی آباد با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است و بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کار آمد درونی است.
ارسال توسط : نویسنده : اسداله نظری
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی حاجی آباد، حجت الاسلام  ابرهیم شریفی امام جمعه حاجی آباددر خطبه های نماز جمعه 28آبان1400این هفته با اشاره به زلزله چند روز پیش استان ضمن ابراز همدردی با مردم مناطق زلزله زده اظهار کرد: امیدوارم با همت مسئولین و بسیج و گروه‌های جهادی همیشه در میدان بتوانیم تا قبل از فرا رسیدن زمستان مناطق زلزله زده بازسازی شود.

با اشاره به عملکرد چشمگیر دولت در سه ماه اخیر افزود: دولت سیزدهم در همین سه ماه نشان داده است، دولت در میدان است و از روحیه و مدیریت جهادی برخوردار است، شخص آیت الله رئیسی و وزرای کابینه بدون وقفه از روز اول در میان مردم و در صحنه حاضر بوده اند.
حجت الاسلام شریفی ادامه داد: از دیدارهای صمیمی با مردم تا سفرهای استانی تا حضور فوری در صحنه‌های حادثه مانند زلزله اندیکا در خوزستان و لافت در هرمزگان ابعاد دیگر این روحیه پاسخگویی به مردم، ساده‌زیستی و روحیه همگرایی با دیگر قوا و دستگاه‌ها است که بخوبی مشاهده می‌شود.
وی اضافه کرد: یکی از مشکلات مردم گرانی است که از دولت محترم انتظار می رود هرچه سریعتر نسبت به این موضوع تدابیر قابل تامل اتخاذ کنند تا مشکلات مردم کم شود.
حجت الاسلام شریفی تصریح کرد:دشمن از وجود دولت،مجلس و قوه قضائیه انقلابی و انسجام همدلی ایشان برای رفع مشکلات مردم سخت بیمناک است، لذا با فشار اقتصادی و روانی می خواهد ملت ایران را به ستوه بیاورد.
امام جمعه حاجی آباد اضافه کرد: بسیج بهترین مدافع اسلام و انقلاب است و بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کار آمد درونی است.
خطیب نماز جمعه حاجی آباد در ادامه خاطرنشان کرد: اگر حضور بسیج در دفاع مقدس نبود امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود تا بسیج هست نظام اسلامی از سود دشمنان هیچ گزندی نمی بیند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.