حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
برگزاری پویش مردمی پخت 13دیگ حلیم به مناسبت ولادت امام علی(ع)
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۵۷
شناسه : 14423
بازدید 132
3
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بندرلنگه خبرداد: رئیس شورای هیئات مذهبی از استقبال مردم از پویش پخت 13 دیگ حلیم به مناسبت ولادت امام علی (ع) خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه،آقای اسماعیل فلاحتکار رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بندرلنگه از برگزاری پویش مردمی پخت 13 دیگ حلیم به مناسبت ولادت باسعادت امام علی (ع) خبر داد.

آقای فلاحتکار با بیان اینکه علاوه بر کمک های نقدی، خیرین مقادر قابل توجهی گوشت، روغن و… را برای پخت حلیم اهدا کردند گفت: توسعه و ترویج فرهنگ خیرخواهی و کمک به همنوعان، در واقع تلاشی برای رفع نیاز نیازمندان و ارائه خدمات گسترده به گروه هدف است که باید در جامعه نهادینه شود تا با استفاده از توان خیران برای تامین نیازهای جامعه هدف تلاش شود و این پویش با هدف احیای حسنه نیکوکاری و همدلی با نیازمندان و تقویت روحیه مشارکت در امورات خیر می باشد

وی افزود: این پویش با مشارکت هیئات و مساجد سطح شهر می باشد و اقدام به پخت و توزیع در بین محبان امام علی (ع) و بین خانواده های نیازمند خواهد شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بندرلنگه در پایان با بیان اینکه هر تلاشی که در راستای معرفی امیرالمومنین (ع) انجام بگیرد کم است یادآور شد: اینکه «فرهنگ اطعام» هر ساله در سطح شهر پررنگ می‌شود نشان از این است که مردم در بحث ولایت پذیری همچنان پای کار هستند. اگر چه امروزه شاهد وضعیت اقتصادی خوبی از سوی مردم نیستیم، اما تقویت باور‌های دینی و جانبداری مردم از ولایت؛ همچنان ستودنی است.

شایان ذکر است این غذای نذری در روز ولادت امام علی (ع) توزیع خواهد شد.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.