حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در بندرلنگه
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۸
شناسه : 15456
بازدید 68
5
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: همایش طلایه داران تبلیغ ماه با حضور امام جمعه بندرلنگه، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از روحانیون، مبلغات، مسئولین هیئات مذهبی و مداحان در سالن همایش شهید سلیمانی دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه،همایش طلایه داران تبلیغ ماه مبارک رمضان 1444هـ.ق در بندرلنگه با حضور روحانیت ،مبلغین و مبلغات، مداحان و مسئولین هیئات مذهبی شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در این مراسم با ایراد سخنرانی گفت: وقتی که بالای منبر می روید حرفهایتان پشتوانه داشته باشد و اگر کسی بعد از منبر سوالی کرد جواب درستی به مردم بدهیم. چیزی که بر مبنای خرد و منطق بتوان برای مردم تبیین کرد.

وی با بیان اینکه یکی از شرایط مهم تبلیغ، داشتن گفتار سدیدی است، تصریح کرد: گفتار شما روحانیون باید محکم و با پشتوانه باشد و پشتوانه شرعی داشته باشد.

حجت الاسلام خلیفاوی ادامه داد: سرمایه در دنیا و آخرت این است که مبلغ خدا باشیم و این جایگاه انبیاست و علمایی که در مناسب اداری مشغول به کار هستند تبلیغ دین را رها نکنند و اسلام راستین و ناب محمدی را ترویج کنند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام دکتر اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در این نشست اظهار داشت: امر به معروف وظیفه شرعی همگانی است امید است در تعطیلات نوروز امسال که مقارن با ماه رمضان است شاهد ورود همه مومنین ومومنات به این فریضه باشیم.

وی افزود: انتظار است مسئولان ازبرگزاری فعالیتهای فرهنگی روحانیون و فعالان فرهنگی قرآنی در سواحل، پارکها و تفریحگاه ها حمایت جدی کنند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: باتوجه به تقارن تعطیلات نوروز با رمضان المبارک برای اجرای شب های قرآنی واقامه نماز جماعت در سواحل و پارکها برنامه ریزی کرده ایم امیدوارم با حمایت مردم ومسئولان به احسن وجه برگزار شود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در پایان تاکید کرد: نباید به بهانه تعطیلات نوروز وگردشگری اجازه کشف حجاب و بی بندوباری داده شود و همه مردم موظفند تذکر لسانی دهند و مانع از ترویج بی حجابی و بی بندوباری در سواحل شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.