حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2663×
برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت اربعین
۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
شناسه : 511
بازدید 135
10
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: بندرعباس - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت اربعین در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی از دیگر اقدامات انجام شده در راستای برپایی پرشکوه راه‌پیمایی اربعین است.
پ
پ
برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت اربعین

علی‌اکبر انصاری‌راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نشست کمیته فرهنگی اربعین مقرر شد که اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با همکاری حوزه علمیه، روحانیان مورد نیاز مواکب را تامین کند.

وی هماهنگی میان مداحان و قاریان قرآن برای حضور در مواکب راه‌پیمایی اربعین را از دیگر وظایف اداره کل تیلیغات اسلامی برشمرد و عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم میان مداحان و قاریان قرآن کریم توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان برای حضور این افراد در مواکب اربعین انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: برگزاری مسابقه عکاسی با محوریت اربعین در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی از دیگر اقدامات انجام شده در راستای برپایی پرشکوه راه‌پیمایی اربعین است.

انصاری‌راد ابراز داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با همکاری خیرین و تشکل‌های دینی و فرهنگی استان، اقدام به تهیه و ارائه بسته‌های فرهنگی در مواکب کرده است.

وی مطرح کرد: ارائه کتاب و محصولات فرهنگی با همکاری مسئولان هیات‌های مذهبی استان در موکب‌های پارسین، بندرلنگه و بندرخمیر از دیگر برنامه‌هایی است که برای راه‌پیمایی بزرگ اربعین در نظر گرفته شده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.