حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
برگزاری مراسم جشن و سرور میلاد حضرت زهرا (س) توسط هیئت بانوان ریحانة النبی
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۸:۴۹
شناسه : 14336
بازدید 153
5
مراسم جشن و سرور به مناسبت میلاد باشکوه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) توسط هیئت بانوان ریحانة النبی در حسینیه درویش شهرستان بندرلنگه برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه،مراسم جشن و سرور به مناسبت میلاد باشکوه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) توسط هیئت بانوان ریحانة النبی در حسینیه درویش شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

خانم قلمانی مسئول هیئت بانوان ریحانة النبی،ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز تولد حضرت زهرا(س) و هفته زن اظهارداشت:حضرت زهرا(س) یک الگوی کامل بود و دین اسلام یک دین کامل است ومخالف شادی و سرور اسلامی نیست همچنانکه امام صادق(ع) می فرماید: در شادی های ما شاد باشید و در غم های ما غمناک.

وی افزود:دشمن می خواهد برای زنان و جامعه ما الگو سازی نماید.الگوهای غلط را در ذهن و باورهای ما بوجود آورد به هر میزان شما بخواهید به زندگی دشمنان توجه کنید و آشنا شوید به همان میزان فهمی از زندگی اهل بیت(ع) نخواهید برد.
ایشان گفت: اسلام با حضور زن در جامعه مخالف نیست ولی حضور با عفت و حیاء ، جهاد زن نیکو همسرداری است.حضرت زهرا(س) به جامعه زنان عزت داد.پیامبراکرم(ص) احترامی که به حضرت زهرا(س) می گذارد به زنان افتخار و عزت می دهد و الگو تعیین می کند.
وی در ادامه تصریح کرد: به لطف و کرم حضرت زهرا(س) فرزند پاکش حضرت صاحب الزمان(عج) ظهور نماید و چشمان ما به نور آن بزرگوار منوّر گردد.
مسئول هیئت ریحانه النبی در پایان اظهار کرد: مامسلمانان بایستی به کلام وحی و رسول خدا توجه نماییم رشد و تعالی و راه رسیدن به کمال و جاودانگی؛ پیمودن راه حق و اطاعت از ائمه معصومین است. استفاده از عقل،تفکر و دقت در زندگی عامل پیشرفت بوده مرد و زن باید در زندگی مشترک نقش خود را انجام دهند و هریک به وظایف خود عمل نمایند.زن و مرد باید باوقار باشند و کلیه خصوصیاتی که اسلامی برایشان تعریف کرده است به جدّ رعایت نمایند.
شایان ذکر است مولودخوانی ،اجرای مسابقه بین مادران و دختران،تقدیم هدیه به نام های مبارک« فاطمه و زهرا» از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.