حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن در حسینیه جواد الائمه بندرلنگه
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۷:۱۶
شناسه : 14162
بازدید 126
3
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مراسم جشنی در حسینه جواد الائمه شهرستان بندرلنگه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، به مناسبت خجسته میلاد سرور بانوان عالم حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن،مراسم جشن و سرور در حسینیه جواد الائمه شهرستان بندرلنگه برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام حسین رودباری مطلق روحانی مستقر شهرستان بندرلنگه ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای همه مادران و بانوان ، سخنان خود را با اشاره به حدیث  سَیّدَةُ نِساءِ الْعالَمین به ‌معنای سرور زنان جهان از القاب و فضایل حضرت فاطمه(س) آغاز نمود و گفت: این لقب از سوی پیامبر اکرم(ص) به حضرت زهرا(س) عطا گردیده و این بانو در دو عالم افتخار ما مسلمانان و شیعیان شده است.
وی در ادامه افزود: حضرت زهرا باید الگوی ما باشد و افتخار ما، مسئولیت آموزش دختران و مادران آینده این سرزمین اسلامی است که در این مسیر باید امید و انگیزه داشته باشیم.
حجت الاسلام رودبار مطلق با اشاره به فضایل حضرت صدیقه کبری(س) گفت: آن حضرت هدایتگر و حمایتگر مومنین، اهل ایثار ومقدم دانستن دیگران بر خود، خیرخواه و دعاگوی دیگران، داشتن نگاه به آینده، اصرار بر هدایت انسان ها با توجه به همه نامردمی ها وبی مهری ها، اهتمام به تربیت فرزند و نیکو شوهرداری و بی توجه به زرق و برق دنیا بود وعلاقه وافر به پیامبر داشت. وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) بهترین یار در اطاعت از خدا برای امیرمومنان بود، افزود: امام علی(ع) حضرت زهرا را بهترین یاور در اطاعات از خدا می داند.

ایشان در پایان با بیان اینکه جایگاه زن و مرد نزد خداوند یکسان است، گفت: حضرت زهرا (س) با وجود خود به همه زنان عالم شخصیت بخشید، امیدوارم حضرت زهرا سلام الله الگوی اخلاقی، رفتاری و کرداری همه باشد.

شایان ذکر است در پایان مراسم از تعدادی از بانوان و دختران با اهدای جوایزی تقدیر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.