حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسین (ع) در شهرستان بشاگرد
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۱۱
شناسه : 8979
بازدید 160
15
از سوی تبلیغات اسلامی بشاگردمنتشر شد: مراسم جشن ولادت با سعادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) روستای خمینی شهر بشاگرد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، مراسم جشن ولادت با سعادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) روستای خمینی شهر بشاگرد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علی لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد و سخنران مراسم، ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: خداوند متعال در میان مخلوقات خود، انسان های کاملی را به عنوان الگو قرار داده است واین الگوها دارای امتیازات و فضیلت های ویژه ای هستند که امام حسین علیه السلام نمونه ای برجسته از این اسوه های پاک است.

وی اظهار داشت: راه امام حسین (ع) راه دل است و از راه دل و شکست و انکسار آن، انسان ها را هدایت می کند و دلی که شکست، جایگاه و تابشگاه نور حسین (ع) می شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد، در سخنان پایانی خود با تاکید بر این مطلب که پاسداران باید امام حسین(ع) را الگوی رفتاری خود قرار دهند بیان کرد: پاسداری پاسداران  باید برگرفته از اسوه ای چون حسین(ع) باشد.

مدیحه سرایی، سرود ، نورافشانی  از دیگر برنامه‌های جشن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار بود.

گفتنی است مراسم جشن میلاد امام حسین (ع)  دراکثر نقاط شهرستان بشاگرد برگزارشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.