حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
شناسه : 9390
بازدید 86
14
مراسم جزخوانی قران کریم  ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد شهر و روستاهای شهرستان جاسک،برگزار می شود
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام محمد صحرانشین ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرجاسک ، شنبه 27 فروردین ماه جاری در گفتگویی با روابط عمومی این اداره ضمن تشریح برنامه های مختلف مساجد و مراکز قرآنی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت:امسال با توجه به اینکه وضعیت شهرستان از نظر بیماری کرونا در موقعیت بهتری نسبت به سال گذشته واقع شده ، مراسمات مذهبی و دینی بخصوص برنامه جزخوانی قرآن کریم و دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان با جمعیت زیادی و البته رعایت شیوه نامه های بهداشتی ،فاصله اجتماعی و زدن ماسک، بعد از نماز جماعت ظهر و عصر و در مسجد جامع امام علی(ع) پس از نماز مغرب و عشاء با استقبال نمازگران روزه دار  برگزار شده می شود.

مراسم جزخوانی قران مجید از اولین روزه ماه مبارک  توسط ائمه جماعات و در مساجد روستایی با حضور روحانیون اعزامی بصورت باشکوهی با قرائت قاریان برگزار و هر روز یه جزءتلاوت می شود.

حجت الاسلام صحرانشین همچنین گفت: مراسم ایام قدر نیز امسال از شب نوزدهم ماه رمضان آغاز می شود و در این رابطه با ستاد مبارزه با بیماری کرونا و هیئات مساجد و مداحان و ائمه جماعات مساجد ارتباط لازم . مستمر برقرار می شود و جلساتی در این رابطه گرفته شده و توصیه های لازم ارائه و از رهنموهای امام جمعه شهرستان نیز استفاده و بکارگیری شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.