حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه یوم الله نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت درشهرستان بشاگرد
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
شناسه : 7251
بازدید 108
16
از سوی تبلیغات اسلامی بشاگردمنتشر شد: مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه صبح پنجشنبه همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم ولایی شهرستان بشاگرددر مسجد جامع امام حسین(ع) شهرسردشت برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت همزمان با سراسر کشور در شهرستان بشاگرد برگزارشد.

حجت الاسلام غلامی امام جمعه وسخنران مراسم، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در این مراسم افزود: شيطان و پيروان او براى فريفتن مردم ساده دل حق و باطل را به هم در مى آميزند تا به مقاصد شوم خود نايل گردند،آنها به خوبى مى دانند اگر حق به طور خالص مطرح گردد راهى براى نفوذ آنان در جامعه باقى نمى ماند و اگر باطل به صورت يك دست عرضه شود هيچ كس به دنبال آن گام بر نمى دارد، از اين رو هميشه اين شياطين حق و باطل را به هم مى آميزند تا از طريق حق مردم را بفريبند و از طريق باطل به مقصود خود نايل گردند.

وی اظهار داشت: بازیگران اصلی فتنه ٨٨ بیگانگان با محوریت آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس در مرتبه اول و ضد انقلاب سنتی داخلی و خارجی، منافقین، ضد انقلاب جدید که از زمان دولت سازندگی و اصلاحات کم کم ادبیات خودشان را به ادبیاب اپوزیسیون تبدیل کردند، خواص بی بصیرت و فرقه های نوظهور بودند.

حجت الاسلام غلامی در سخنان پایانی خود بیان داشت: نقش بی بدیل رهبری در جامعه اسلامی، اصل اساسی است که موجب عبور نظام از گردنه های سخت و صعب العبور می شود.

درادامه قطع نامه پایانی مراسم سراسری یوم الله نهم دی توسط الیاس نظری نایب رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بشاگرد قرائت شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.