حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
برگزاری دوره های عقیدتی سربازان وظیفه با همکاری تبلیغات اسلامی
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۱۲
شناسه : 8837
بازدید 687
18
در بندرجاسک برگزار شد: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، دوره های مهارت آموزی عقیدتی کارکنان وظیفه منطقه دوم دریایی ولایت ارتش ،برگزار و گواهی پیان دوره  صادر شد
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، دوره های مهارت آموزی روخوانی قرآن ، صحت قرائت نماز و مهدویت وِیژه سربازان و کارکنان وظیفه منطقه دوم دریایی ولایت ارتش در بندرجاسک،برگزار و به 180 نفر از شرکت کنندگان در این دوره ها،گواهی صادر شد.

مسئول آموزش عقیدتی سیاسی این منطقه در این خصوص ،گفت: براساس قانون برنامه ششم توسعه و جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ،سربازان در دوران خدمت با مهارت‌های کسب و کار،زندگی و عقیدتی را با هدف تشکیل خانواده و ورود به بازار کسب و کار فرا میگیرند.

وی افزود : دراین راستا ،عقیدتی سیاسی منطقه دوم دریایی ولایت با همکاری ادارات فرهنگی شهرستان جاسک از جمله اداره تبلیغات اسلامی ،اقدام به برگزاری چند دوره مهارت عقیدتی کرده است و گواهی مربوطه صادر شده است.

طارمیان در ادامه ضمن قدردانی از همکاری خوب اداره تبلیغات اسلامی در این طرح آموزشی با اعطای لوح تقدیر و هدایایی از رئیس و کارکنان این اداره تجلیل کرد.

حجت الاسلام محمد صحرانشین ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز با بیان اینکه سه دوره روخوانی قرآن کریم،آموزش صحت قرائت نماز و مهدویت برای کارکنان وظیفه منطقه دوم دریایی ولایت برگزار شده است، افزود: 180 نفر در اسن دوره ها حضور داشتند که گواهی پایان دوره به آنان اعطاء شد.

صحرانشین همچنین از منطقه دوم دریایی ارتش به سبب همکاری های مختلف و تلاش های فرهنگی آنان  در برگزاری مراسم ملی و مذهبی محوری ،فضاسازی  و تبلیغات و نیزحمایت گروه های جهادی آن منطقه درتوزیع کمک های مومنانه به نیازمندان شهر و روستاها ، قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.