حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم ویژه مدیران و کارکنان ادارات در شهرستان سیریک
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
شناسه : 9428
بازدید 174
17
به کلام حجت الاسلام و المسلمین سالاری امام جمعه شهرستان سیریک جلسه تفسیر قرآن کریم ویژه مدیران و کارکنان ادارات در شهرستان سیریک برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک ، به مناسبت ماه مبارک رمضان جلسه تفسیر قرآن کریم ویژه  مدیران و کارکنان ادارات شهرستان سیریک با کلام  حجت الاسلام و المسلمین سالاری امام جمعه شهرستان سیریک و با حضور حجت الاسلام سالاری رییس اداره تبلیغات اسلامی  شهرستان سیریک، مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان سیریک در محل نماز خانه دبیرستان جلال آل احمد شهر بندر سیریک برگزار شد.

امام جمعه شهرستان سیریک در این جلسه قرآنی با اشاره به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گفت: معارف الهی طبق دستور قرآن نیاز به یادآوری و تذکر دارد و از طرفی، قرآن اقیانوسی است که هر لحظه می‌توان با توسل به آن، معرفت و آگاهی به دانش‌های دینی را افزایش داد.

وی با بیان اینکه انسان با مرگ، رشته عملش قطع مى شود، مگر از سه چيز؛ صدقه جاری، دانشى كه مردم از آن بهره مند شوند و فرزند نيكوكارى كه برايش دعا كند اضافه کرد:فقط خداوند است که می‌تواند آرامش در دل انسان ایجاد کند لذا بسیاری از آیات، ما را تشویق می‌کنند تا انس با خدواند برقرار کنیم.

حجت الاسلام سالاری همچنین با اشاره به مبحث معاد افزود: مسئله معاد هم همینطور است، خیال میکنند که تمام شد و آخرهای عمر که شد، حالا یا در خانه سالمندان یا غیر سالمندان یک پژمردگی است، چرا آنها که مردان الهی اند هرچقدر عمرشان بالاتر میرود شادابتر میشوند؟ آن شادابی از کجاست؟ آن یأس و ناامیدی که برای سالمندان گروه دیگر است این راه علاج دارد یا ندارد؟ بله راه علاج دارد، این علاج در هیچ جا پیدا نمیشود مگر در قرآن ﴿وَ یُعَلِّمُکُمْ مَا لَمْ تَکُونُوا تَعْلَمُونَ﴾، این ﴿عَلَّمَ الْإِنسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ﴾ و اینها خوب است ولی این لسانش نیست که به جامعه بشری چیزهایی یاد میدهد که هیچ جا نیست.

شایان ذکر است هدف از برگزاری این جلسات، افزایش سطح معرفتی و بصیرتی مدیران و کارکنان از محتوای قرآن کریم و استحکام مبانی عقیدتی آنان است که به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.