حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
برگزاری جشن نیمه شعبان در حسینیه حیدری
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۹
شناسه : 15450
بازدید 79
4
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: مراسم جشن و سرور نیمه شعبان با حضور سرپرست تبلیغات اسلامی و سخنرانی امام جمعه شهرستان بندرلنگه در حسینیه حیدری برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بندرلنگه، مراسم جشنی به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و نورانی مهدی موعود(عج) به صورت باشکوه در حسینیه حیدری بندرلنگه با حضور حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه و سخنرانی امام جمعه شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسماعیل نیا در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: شناخت و معرفت زوایای شخصیتی امام عصر و الزمان، مهدی موعود(عج) نه تنها یکی از عوامل نزدیک شدن به خالق هستی است بلکه آثار تربیتی فراوانی نیز بین افراد جامعه خواهد داشت، باید تلاش کرد نسیم روح بخش مهدویت را هر چه بیشتر بر وجود انسانها رهنمون کرد چرا که در احادیث متعددی به ظهور منجی و اهمیت انتظار و فرج حضرت ولی عصر(عج) اشاره شده است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در ادامه اظهار داشت: محبت به امام زمان علیه السلام عامل تهذیب نفس و نزول برکات الهی است.

وی  در پایان به فوائد محبت و انتظار حضرت مهدی(عج) از جمله تقویت توحید، یکتا پرستی، تهذیب نفس، نزول برکات، آمادگی بخشش در راه خدا، امید بخشی و دوری از هرگونه احساس تنهایی و شکست اشاره نمود.

گفتنی است،در این مراسم حجت الاسلام زاهدپور و حجت الاسلام طاهری در وصف حضرت مهدی (عج) به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداخت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.