حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
برپایی50 محفل جزءخوانی قرآن کریم در مساجد و حسینیه های حاجی آباد
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
شناسه : 9519
بازدید 112
11
رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد اعلام کرد؛ رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد از برپایی 50محفل جزء خوانی قرآن کریم ویژه رمضان در مساجد و حسینیه های این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : اسداله نظری منبع : اداره حاجی آباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی حاجی آباد، حجت الاسلام محمد خانجانی رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد سه شنبه6اردیبهشت1401با بیان این خبر افزود: کرسی تلاوت قرآن کریم در شهرستان حاجی آباد در مسجد جامع مانند سال‌های قبل و در تمامی بخشها نیز یک جلسه محوری جز خوانی قرآن همزمان برگزار شد..

حجت الاسلام محمد خانجانی ادامه داد: محفل انس باقرآن در روستای مازگرد بخش احمدی  به صورت زنده از شبکه سیمای خلیج فارس پخش شد و در کنار تمامی این جلسات جزءخوانی، جلسات تفسیر آیات منتخب توسط روحانیون مستقر و اعزامی  برگزار می شود و همچنین مانند سنوات گذشته مسابقه بزرگ قرآنی در فضای مجازی نیز داریم.

وی گفت: در دوسال گذشته به علت شیوع کرونا و حفظ سلامتی شهروندان فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی ماه رمضان به کمترین میزان خود رسید و اغلب فعالیت‌ها در فضای مجازی صورت می‌گرفت اما امسال با بهتر شدن شرایط کرونا در کشور و با رعایت پروتکل های بهداشتی ، فعالیت‌های قرآنی در ماه رمضان ارتقاء یافته و ماه رمضان متفاوتی در شهرستان حاجی آباد شاهد بودیم

حجت الاسلام خانجانی اظهار کرد: جزء خوانی،محافل قرآنی سیارو محله محور در بوستان ها و پارک ها،کرسی های تلاوت، محفل انس با قرآن و جلسات خانگی قرآن کریم از عمده فعالیت های مساجد، هیئات مذهبی، و خانه های قرآن روستایی و شهری در ماه رمضان می باشد که این برنامه ها  در راستای عملیات رمضان روزانه در سایت پرس لاین بارگزاری می شود .

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.