حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2662×
برپایی نمایشگاه فاطمیه در محله محمد خانی شهرمیناب
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۸:۵۲
شناسه : 13607
بازدید 83
5
به مناسبت ایام فاطمیه، نمایشگاهی با همین عنوان با حضور حجت الاسلام فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب افتتاح شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب، حجت الاسلام اسحاق فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج سیره فاطمی و سبک زندگی فاطمی دانست و گفت: این نمایشگاه با هدف به تصویر کشیدن گوشه ای از غربت فاطمه زهرا(س) برای اشاعه و صیانت از فرهنگ اسلامی و مذهبی، تقویت انگیزه دینی و باورهای اسلامی نوجوانان و جوانان و الگو گرفتن از شخصیت والا و برجسته ایشان در زندگی فردی و اجتماعی نسل جوان برپا شده است.

وی به ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: آن حضرت نه تنها به دلیل اینکه دختر نبی مکرم اسلام (ص) و یا مادر امام حسن و امام حسین (ع) از شخصیت برجسته ای برخوردار است بلکه به دلیل ابعاد شخصیتی خاص خود بی‌نظیر است چنانکه بسیاری از نویسندگان و دانشمندان در تعریف و تفسیر شخصیت این بزرگوار تعبیر « فاطمه، فاطمه است» را بکار برده‌اند

حجت الاسلام فاضلی پور با اشاره طرح خانه مادری گفت: با توجه به ظرفیت محله روضه خانگی (خانه مادری) به همت خانم های محله برپا شود تا محافل فاطمی رونق بیشتری بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.