حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2663×
با همه تبلیغاتی که علیه دین اسلام می‌شود نام و یاد حسین‌بن‌علی (ع) در دنیا می‌درخشد
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۱۷
شناسه : 11700
بازدید 254
10
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: در جریان اربعین بیش از ۲۰ میلیون نفر با کمترین امکانات پیاده روی می‌کنند و با وجود همه تبلیغاتی که علیه دین مبین اسلام می‌شود نام و یاد حسین‌بن‌علی (ع) در دنیا می‌درخشد.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت شهرستان بستک، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی در جمع نمازگزاران اظهار داشت: در مسیری که توسط امام جامعه اسلامی ترسیم می‌شود گام برداریم، چرا که در طول دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، عزتمندانه‌ترین راه را برای جامعه انتخاب کرده‌اند.حفاظت از این راه، مسئله‌ای بسیار اساسی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک خاطرنشان کرد: تقابل اسلام و استکبار، پدیده برجسته جهان معاصر شد.تسلیم ناپذیری در ۴۰ سال گذشته در برابر دولت‌های مستکبر، باعث شد ایران و ایرانی خود را بیشتر نشان دهد.

وی تصریح کرد: ملت ایران در فضای اسلام و انقلاب توانست خود را از زیر بار مستکبران جهان نجات دهد و خصلت خستگی ناپذیری در برابر زورگویان را به رخ جهانیان بکشد.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی ادامه داد: انقلاب اسلامی، مشارکت مردمی را در صحنه‌های مختلف به طور چشمگیری افزایش داده است.

وی افزود: حضور مردم بود که جلوی قُلدران دنیا را گرفت، حتی تاکید رهبر معظم انقلاب به دولت سیزدهم این بود که اعتماد مردم مسئله مهمی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک ضمن تشکر از خدمات و فعالیت‌های دولت سیزدهم گفت: خدمات ارزشمند مهندس دوستی استاندار محترم در استان هرمزگان و انتخاب وی به عنوان استاندار نمونه کشوری، نشانگر شایستگی و تلاش شبانه روزی این شخصیت ارزشمند و تیم کاری ایشان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از سرپرست محترم فرمانداری شهرستان بستک جناب آقای بستان که فعالیت‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام داده تشکر و قدردانی میکنم. بودجه‌ای که امسال به شهرستان ما اختصاص داده شد ۱۰ برابر بیشتر نسبت به سال گذشته است که با تمام فشارها و سختی‌های تلنبار شده، جای قدردانی و تشکر دارد.البته تا جایگاه مطلوب فاصله داریم ولی به نسبت سال‌های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی در پایان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: استقلال و آزادی کنونی ایران اسلامی، دستاورد خون صدها هزار شهید است.شهدای والامقامی که انسان‌هایی غیور و فداکار هستند.

وی همچنین به مسئله اهمیت اربعین پرداخت و گفت: در جریان اربعین بیش از ۲۰ میلیون نفر با کمترین امکانات پیاده روی می‌کنند و با وجود همه تبلیغاتی که علیه دین مبین اسلام می‌شود نام و یاد حسین‌بن‌علی (ع) در دنیا می‌درخشد.

امام جمعه شهرستان بستک به تشکیل ناوگان پهپادی آمریکا نیز اشاره کرد و بیان داشت: دولت آمریکا این روزها در شرایط سختی است و در آینده هم با چالش‌های بیشتری مواجه خواهد شد.آمریکا می‌خواهد ضعف‌های گذشته را سرپوش قرار دهد، در منطقه ما هزینه‌های گزافی انجام دهد که البته چیزی هم عایدش نمی‌شود.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.