حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
باید با کار رسانه‌ای قوی تبلیغات دشمن را کنار بزنیم
۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
شناسه : 11633
بازدید 194
9
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: دشمن علیه نظام مقدس اسلامی هزینه می‌کند تا نظام را تضعیف کند لذا باید با کار رسانه‌ای درست و تمهیدات رسانه‌ای قوی، تبلیغات دشمن را کنار بزنیم.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت شهرستان بستک، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، با اشاره به بحث سیاست دینی اظهار داشت: در مدیریت کلان دینی، نگاه به مدیریت پیامبر اسلام (ص) است. همچنین نحوه مدیریت ائمه بهترین راه حل برای رفع مشکلات جوامع دینی است.

وی افزود: در سیاست غیردینی، کار جهادی و ایثار و مقاومت معنا و مفهوم واقعی خود را پیدا نمی‌کند. در سیاست دینی، نگاه به ابدیت مهم است ولی در سیاست غیردینی، نگاه به زندگی کوتاه دنیوی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: امام حسین (ع) در لحظه‌های بسیار حساس عاشورا، برای احیای دین رسول خدا (ص) مبارزه کرد. بنابراین تشکیل حکومت اسلامی در تقویت امور دینی نیز نقش بسزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی آشکار شد و در طول ۴ دهه اخیر دست از دشمنی برنداشتند.مهد تروریسم آمریکا و رژیم خبیث صهیونیستی است.حتی برخی همسایگان ما نیز که از آن‌ها حمایت مالی میکنند در کار آن‌ها شریک هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی در ادامه با اشاره به مطالبات رهبر انقلاب از دولت سیزدهم گفت: ساختار فرهنگی کشور ما نیاز به بازسازی انقلابی دارد که باید دولت با یک حرکت انقلابی آن را درست کند.

امام جمعه شهرستان بستک در پایان افزود: دشمن علیه نظام مقدس اسلامی هزینه می‌کند تا نظام را تضعیف کند لذا باید با کار رسانه‌ای درست و تمهیدات رسانه‌ای قوی، تبلیغات دشمن را کنار بزنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.