حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2660×
بانوان ما با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) زمينه تحكيم بنيان خانواده را فراهم كنند
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
شناسه : 14199
بازدید 54
4
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همسرداری، فرزندآوری و فرزندپروری و نقش اجتماعی زن را از مواردی نام برد که اسلام بر آن تاکید دارد و خاطر نشان ساخت: بانوان ما با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) زمينه تحكيم بنيان خانواده را فراهم كنند و خانواده ها با آگاهي، نوجوانان و جوانان را كنترل كنند تا شاهد كاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه باشيم.
ارسال توسط : نویسنده : رسولی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام انصاری راد در جمع کارکنان این اداره کل ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)و گرامیداشت مقام مادر طی سخنانی اظهار داشت: روز زن و روز مادر حامل پیامهایی برای جامعه اسلامی است و اگر این پیامها به کار بسته و نهادینه شودبسیاری از مشکلات مردم حل و فصل می شود.


وی بر الگو گیری از سبک زندگی فاطمی در خانواده و جامعه تاکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی و مکتب حیات بخش اسلام برای زن اهمیت و جایگاه و منزلت ویژه ای قائل و حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی تمام عیار برای زنان معرفی کرده است.

وی تصریح کرد: مکتب غربی نگاه دیگری به زن دارد و الگوهایی غرب زن را از احساس امنیت اجتماعی تهی کرده است و این تنها در مساله حجاب نیست، بلکه غرب با ایجاد هرج و مرج در روابط خانوادگی کانون خانواده را از میان برده است.

حجت الاسلام انصاری راد با بیان اینکه دین مبین اسلام، زن را بزرگ و گرامی برشمرده و اما در دنیای غرب به زن همچون یک کالا نگریسته می شود اذعان داشت: امروز انقلاب اسلامی به زن عزت و کرامت داده و امروز بحمدلله درصد زیادی از کرسی های علمی دانشگاه های کشورمان متعلق به زنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همسرداری، فرزندآوری و فرزندپروری و نقش اجتماعی زن را از مواردی نام برد که اسلام بر آن تاکید دارد و خاطر نشان ساخت: زنان ما در دوران دفاع مقدس نقش مهمي بر عهده داشتند .

حجت الاسلام انصاری راد یادآور شد: بانوان ما با الگو قرار دادن حضرت فاطمه (س) زمينه تحكيم بنيان خانواده را فراهم كنند و خانواده ها با آگاهي، نوجوانان و جوانان را كنترل كنند تا شاهد كاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه باشيم.

در ادامه از بانوان شاغل در اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان به مناسبت گرامیداشت روز زن و ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) تجلیل شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.