حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
اولین همایش بین المللی مقاومت و پیشرفت با حضور مهمانان خارجی محور مقاومت درشهرستان پارسیان برگزارشد
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
شناسه : 7545
بازدید 103
11
اولین همایش بین‌المللی مقاومت و پیشرفت درپارسیان اولین همایش مقاومت و پیشرفت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی علوی سندی رهبر جنبش الوفاء بحرین و عدنان الغفله سرکنسول ومعون سیاسی سفارت یمن در تهران ومسئولین شهرستان پارسیان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : سید نعمت اله زندوی
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان؛ اولین همایش بین المللی مقاومت و پیشرفت با حضور دکتر عدنان غفله، سرکنسول و معاون سیاسی سفارت یمن در تهران و عضو ارشد انصارالله یمن و حجت الاسلام سید مرتضی سندی، رهبر جنبش الوفاء الاسلامی بحرین و مسئولین و مردم پارسیان برگزار شد.

دراین همايش دکتر عدنان غفله، سرکنسول و معاون سیاسی سفارت یمن در تهران  با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهار کرد: با کمک هم و همگرایی و یک دلی بر داعش و قدرت های جهانی می توانیم پیروز شویم.

وی، افزود: خداوند می فرماید در قرآن درباره جهاد آیاتی مبنی بر همگرایی و همراهی آورده و حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، این آیه شریفه را به معنای کامل ترجمه کردند و در برابر دشمنان ایستادند و توانستند داعش و دشمنان اسلام را شکست دهند.

دکتر عدنان غفله، با بیان اینکه آمریکا دشمن مشترک همه ملت های مسلمان است، تاکید کرد: ما دشمنان مشترکی داریم که در راس آنها آمریکاست و شهدای زیادی را در این مسیر تقدیم اسلام کرده ایم و امروز شهدا چراغ راه ملت های مسلمان خواهند شد، شهدا نقطه وصل همه ما در جوامع اسلامی هستند.

درادامه حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در این مراسم با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، اظهار کرد: اگر همه یک دل و همراه و با وحدت کنار هم باشند، یقینا اوضاع امت اسلام این نخواهد بود، اگر همه ملت ها به میدان بیایند و به مبانی قرآنی عمل کنند دست دشمنان کوتاه خواهد شد.

سپس حجت الاسلام سندی، رهبر جنبش الوفاء الاسلامی بحرین نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، گفت: حاج  قاسم سلیمانی به مقاومت لبنان، یمن، سوریه، به همه مستضعفان جهان کمک کرد، یکی از مستضعفان مظلوم جهان، بحرینی ها هستند که حاج قاسم در کنار آنها بود.

وی، با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی، مقاومت را رشد داد، تاکید کرد: مردم فلسطین با سنگ مقاومت و مبارزه می کردند اما حاج قاسم به آنها جرات استقاده از موشک داد، در گذشته فقط یک حزب الله لبنان وجود داشت اما امروز در همه کشورها حزب الله وجود دارد و حاج قاسم جبهه مقاومت را تاسیس کرد.

رهبر جنبش الوفاء الاسلامی بحرین، با بیان اینکه حرکت حاج قاسم برای خدا بود، تصریح کرد: اثر حرکت و مسیر حاج قاسم در همه جهان خود را نشان داد و جهان از شهادت حاج قاسم ناراحت شد، مبارزان بحرین در زیر شکنجه مراسم عزای حاج قاسم را گرفتند، این اثر تکوینی که حاصل شده، نتیجه عمل خدایی او بود.

حجت الاسلام سندی، شهید سلیمانی را احیا کننده فکر و مکتب امام خمینی(ره) دانست و عنوان کرد: مردم جهان در اوایل انقلاب، به سمت امام آمدند اما بعد از گذشت ۴۰ سال،  تفکر حاج قاسم آن حرکت امام خمینی(ره) را زنده کرد و خون حاج قاسم اثر کرد و دنیا حرکت و تفکر امام راحل را به یاد آورد و این اثر اخلاص و معنویت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.