حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2637×
انقلاب اسلامی، سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه و جهان اسلام است
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۲۷
شناسه : 8012
بازدید 121
12
کارشناسان فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان درآستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.
ارسال توسط : نویسنده : سید نعمت اله زندوی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان، سید نعمت اله زندوی کارشناس فرهنگی این اداره درآستانه فرارسیدن یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف سیاسی،  اقتصادی،  فرهنگی و اجتماعی پرداخت و گفت: رژیم سفاک پهلوی درمدت حکمرانی خود بر مردم ایران چیزی جز وابستگی، عقب ماندگی واسارت به ارمغان نیاورد،اما با پیروزی انقلاب اسلامي به رهبری امام خمینی (ره) نظام مقدس جمهوری اسلامی با اینکه یک انقلاب نوپا بود توانست بر همه دسيسه ها ونیرنگ هااز جمله جنگ تحمیلی ۸ساله وتحریم های ظالمانه غلبه کندچون این انقلاب ریشه در آرمان‌های اصيل اسلامی داشت و مرجعیت دینی رهبری آن را عهده دار بود وهرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شداین انقلاب با صلابت تر از دیروز به حرکت خود ادامه داد.

وی افزود: انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان غیراسلام است چون این انقلاب درس آزادي و آزادگی را برای همه فریاد زد ودر توصیف عظمت این انقلاب همین بس که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه فرمودند (انقلاب ما انفجار نور بود)

زندوی در ادامه به دستاوردهای۴۳ساله انقلاب اسلامی درعرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی پرداخت وگفت: امروز کشورایران عزیز مادرتمامی شاخص ها  به لطف پروردگار وهمت جوانان خودباور وانقلابی وبا هدایت ورهبری حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله)درجایگاه مطلوب قرار دارد ، اگر در بعد سیاسی بنگریم دراکثر تصمیمات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای ماحرف برای گفتن داریم ویکی از بازیگران اصلی در تصمیمات جمهوری اسلامی ایران است درحالی که در رژیم سابق مااجراکننده اوامر ودستورات بیگانگان بودیم.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی پارسیان ادامه داد:  اگر به بعد نظامی بنگریم کشور ما به همت جوانان به جایی رسیده‌ایم که برای‌ دفاع از حریم خود به بیگانگان وابسته نیستیم درحالی که دررژیم طاغوت همه ادوات نظامی ما از خارج تامین میشد ، دربعد اجتماعی به برکت نظام جمهوری اسلامی در شاخص های بهداشتی،  تعلیم و تربیت،  راه،  آب و برق وتلفن به جايگاه مطلوب جامعه رسیده‌ایم. دربعد اقتصادی از واردکننده ومصرف کننده صد در صد در اکثر اقلام نظیر کشاورزی،  نفتی،  پتروشیمی،  معدنی و خدماتی به یک صادرکننده تبدیل شده ایم.

وی افزود: فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون می‌باشد. هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاوردها و پیش‌رفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود.

زندوی درادامه تصریح کرد: یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی پارسیان اضافه کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را کم اهمیت جلوه دهند تا از این طریق در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد سازند ودر چنین شرایطی است که اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی به‌عنوان یک وظیفه آشکار می‌گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.