حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
امروز اکثریت مردم فلسطین از خط سازش ناامید ودل به جبهه بین‌المللی مقاومت بسته‌ اند
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
شناسه : 9603
بازدید 103
13
امام جمعه شهرستان پارسیان: مراسم راهنمایی روز جهانی قدس هم زمان با سراسر کشورباحضور مردم مومن و ولایت مدار اعم از شیعه واهل سنت شهرستان پارسیان درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : سید نعمت اله زندوی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان، راهپیمایی روز جهانی قدس باحضور باشکوه مردم مومن و ولایت مدار، اعم از شیعه واهل سنت شهرستان پارسیان همزمان با سراسر کشوربرگزارشد.

دراین مراسم که پس نماز جمعه از مصلی نماز جمعه امام خامنه‌ای حفظه الله تا میدان حضرت ولی عصر عج برگزار شد شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر سازش کار خشم ونفرت خود را نسبت به استکبار جهانی درراس آمریکا واسرائیل غاصب نشان دادند وباآرمان های امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله در حمايت از مظلومین عالم بویژه آرمان فلسطین تجدید پیمان نمودند.

دراین مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان روز جهانی قدس را روز مقابله مستضعفین عالم با مستکبرین معرفی کرده و گفت: با ابتکار امام راحل و روشن ضمیر این روز به عنوان نماد اخوت اسلامی ؛ اهتمام به امور مسلمین و جلوه ای از همبستگی دوران ظهور شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه مساله فلسطین یک قضیه اسلامی و انسانی است افزود: بیش از هفتاد سال است که این ملت مظلوم تحت ظلم و زیر بار جنایت صهیونیست هاست و در سکوت مدعیان حقوق بشر از حداقل حقوق انسانی محروم هستند لذا بزرگداشت روز جهانی قدس در حمایت از این مردم مظلوم و مقاوم یک‌ وظیفه اسلامی و انسانی است و تا محو کامل این رژیم ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام بارانی تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری به سقوط نزدیک تر و اکثریت مردم فلسطین از خط سازش ناامید و دل به جبهه بین المللی مقاومت بسته اند و گواه این ادعا انجام عملیات های ضدصهیونیستی در دل سرزمین های اشغالی است.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به سخنان رییس جنبش صهیونیستی و اولین نخست وزیر این رژیم مبنی بر فراموش شدن آرمان فلسطین گفت: امروز دنیا مشاهده می کند که جوانان نسل پنجم فلسطینی بیش از پدرانشان به آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف پایبند هستند و این موضوع موجب ترس و وحشت صهیونیست ها و اعلام خطر اندیشکده های آنها شده است.

حجت الاسلام بارانی با اشاره با عدم موفقیت خط سازش و مذاکره وعزت و استقلال ملت فلسطین گفت: امروز امید ملت فلسطین جبهه مقاومت اسلامی است و تمام شرایط میدان مواجهه نشان میدهد که به فضل الهی زوال و نابودی این غده سرطانی و آزادی ملت فلسطین نزدیک است و در برابر این اراده الهی و همت ملت مجاهد فلسطین مستکبرین عالم هیچ غلطی نمی توانند بکنند .

این مراسم با قرائت قطعنامه و آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل پایان پذیرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.